2010/6/24

婚禮第八章の我們的教堂…教堂佈置篇


在於某程度來說,小嘉絕對是一個有自虐傾向的人,籌備婚禮已經夠忙,但小嘉好像嫌自己唔夠煩唔夠忙,親自做了很多手工的東東for這個婚禮教堂的佈置就是其中一樣喇!


小嘉一早就好想教堂的佈置自己親手造,直到confirm可以租用天恩堂,就開始落手落腳做喇!!!小嘉心目中的佈置想古典一點,又很喜歡有一些lace做陪襯,再加上小嘉之前上過一些手工藝的堂,學會用布做一些立體的花,於是小嘉就多次出入深水po去購買材料.


係價錢,款式同心目中的慨念互相爭持,小嘉終於買了一些材料,係那段日子,小嘉每天放工不是剪布,就是縫花瓣,再唔係就係到用鐵線拗個花環經過兩三個星期的努力,終於完成小嘉要做的步驟喇!!!之後就辛苦珍妮幫忙做善後工作!!!


除了教堂內的佈置,小嘉還做了兩幅十字繡佈置,介指枕等等都是自己有自唔在咁做出黎!


雖然小嘉做出來的佈置無那些佈置公司的美觀,但感覺就完全不一樣,因為每一針每一線都是小嘉自己親手做,所以無論出黎效果如何,小嘉都好喜歡!!!


不過講真,如果你要我而家再做過我無咁既心機同精神囉!因為我的注意力去左第二D地方啦!!!


P.S.之後還會出現出自小嘉手既襟花,花車佈置,回禮小禮物等等!


   


教堂正門...因為剛好聖誕月,所以有埋聖誕裝飾...靚上加靚呀!!!


 


   


這些做多了的裝飾...就放左桌上喇!!


 


   


這個是第一幅完成的繡繡...想睇詳細D...按呢度啦!!


            


呢幅真係超鍾意,無枉我遠從英國訂返黎,最緊要簡單,好快做好喇!!睇多D...呢度啦!!!


 


            


教堂門前的油畫...是必定要有啦!!!


   


妹妹送的貓貓...男的樣子...


 


   


女仔個樣...睇唔到對眼添!!


 


   


這個是什麼東東呢??就是在婚禮前,賓客都不能在紅地毯上行走,於是就用這個欄住,等D人唔可以進入紅地毯範圍喇!!


 


   


這個其實都OK靚架!!幅想唔夠近,因為...圓球裡面,同下面都吊天幾粒swarovski水晶架!!!


 


   


兩邊的佈置都是千辛萬苦自己做...不過,珍妮都出了不少力幫忙用衣車縫好的!!


 


            


呢個花環係小嘉嘔心作品,無論個lace花環,還是上面的立體花花,都是小嘉自己做的,其他裝飾,就是買現成再用熱膠槍貼上...而家這二十二個花環已成為yarei囊中物喇!!


 


    


來個側看...真的怎樣看,怎樣的漂亮!!!!


如欲知道制做艱辛過程...請按這裡這裡.


             


這隻熊bear bear係小嘉一針一針的做出來,這個套裝係去日本旅行時買,一點都不便宜(要二百多港幣呀!!),但真係好靚!男熊bear bear幅眼鏡是小嘉後加,有少少唔對稱添!!


P.S.後面靚靚羽毛筆是同我一樣咁美麗動人又細心0既以斯帖好姊妹比比借的哦!!(比比,我改左喇!!哈哈哈!!!)


 


             


來個大特寫...介指是穿在兩隻熊bear bear的手中!想知多一點點這對熊啤啤,可以看這裡哦!!


 


             


證婚桌上放了一個小花盆...好靚呀!!呢間花店真係無得彈呀!!詳情,遲D詳細講,總之正啦!!


2 則留言:

  1. 你個變態婆真係整得好靚
    不過我想話呢...你竟然用區區一個網友黎形容我,我好傷心...
    應該話,我係美麗動人又細心0既以斯帖好姊妹比比
     
    [版主回覆06/24/2010 14:02:00]我有諗過好詳細咁寫"係綱上識09年結緍的基督徒姊妹..."不過覺得太長...好好好...從善如流...唔好唔開心,我即刻改...哈哈哈!!!

    回覆刪除
  2. yeah!!!! 咁先係0家嘛!!!!
    算你啦!!!
    [版主回覆06/24/2010 14:26:00]yes madam!我以後知要點做架喇!!呵呵呵!!

    回覆刪除