2010/6/18

婚禮第七章の我們的wedding photographer @ terry kwan I

唔使諗都知我婚禮當天的主力攝影師係terry!!因為婚照都係佢影,而之前P弟結婚都係佢操刀,所以信心都有一定的保證啦!!!


當然影相唔會得一個人啦!!另外terry都有個partner同一個類似助手的人物幫手其次,小嘉教會都有弟兄(R)幫忙,video就係教會弟兄的朋友幫忙啦!


首先朝早,terry去男家個邊拍攝花絮,而由於R君住係我們家附近,而佢太太大人就係我其中一個姊妹,佢當然早早就黎我家幫忙啦!!!小嘉好喜歡D snapshot,因為往往都能夠睇到最真性情的面,哈哈哈!!因為有三個攝影師坐陣,所以小嘉出門相都可以話超多哦!!!


連玩接新娘遊戲,相多到不得了,所以小嘉雖然唔是親身在現場,但都可以係D相度睇返晒個情況啦!!!


            


姨姨買給我的拖鞋...超搞笑!


 


    


男家...努力準備中...


 


    


上進好似一隻鷹!


 


    


拍攝片段時,攝影師要求佢地行得好型...而呢一幕都被拍下來哦!超搞笑呀!!!


 


    


新郎到達喇!!好有偷拍Feel!


 


    


感謝珍妮為上進準備的愛的抱抱戰衣!


   


    


呢幅都好正呀!!!


 


    


表妹怒掟D紅米...睇下豬咪個樣幾驚訝!D米仲係把遮度散開...好有動感的一刻!


 


接完新娘後,小嘉就坐住花車向男家出發喇!由於我們坐的花車是開蓬,所以小嘉和上進都超大膽企起身影而後面還有一架小巴跟著感恩,可能小巴司機見我地係喜事,都無按喇叭趕我地,所以這個難得一見的場面都被狠狠的拍下來囉!!


    


在倒後鏡中的反影!


 


    


兩個都傻左喇!!!


 


到左男家,因為係圍村,所以都有少少傳統的習俗要做,對呢D小嘉唔太理喇!不過,因為會去一D好舊既屋度,所以有D相都好特別,其中我地去一間書室,原來仲成為左二級文物添!


   


好喜歡相片中有這些相,雖然見唔到樣,但另有一番風味!


 


    


我地兩個都對鏡頭敏感...yeah!


 


            


辛苦晒D兄弟做佈景版喇!!!


 


    


兩邊的磚和我們的褂好有強烈對比呀!


 


    


呢幅個個都好開心!


 


            


呢度係上進屋企既舊屋...係用青磚起...呢幅又係另一個feeling!


 


            


呢幅係教會弟兄影...好特別呀!!!


 


    


又係一幅唔見樣,但好有內容的相!


 


    


斟茶中的兩人!


 


跟住就會係教堂喇!!!


1 則留言:

  1. 哈哈...想唔笑都唔得呀....
    我哋都有呢對老公老婆拖鞋呀.....好正嫁, 我哋都好like...不過...而家爛咗, 都好想搵次去廣州自己買番呀.....
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=2711
    [版主回覆06/18/2010 15:57:00]呵呵呵!!實在太神奇喇!!!
    講下講下,原來我地有好多野都一樣...超搞笑呀!!!!
    對鞋我阿姨係金都買...不過都一樣爛爛地lu~

    回覆刪除