2010/6/3

婚禮第四章の我們的相簿和油畫

影完相,當然要揀相黎做相簿同油畫啦!!!


由於小嘉的堂哥以前係某婚紗攝影公司都做過photographer,所以有朋友可以幫忙做相簿同埋晒油畫.


去過伯娘屋企睇過堂哥佢自己結婚時的版,再上網看看而家興D咩款,最後,小嘉就決定做兩本打橫的相簿(唔記得size=.=),好似係8吋乘十吋左右,每本有十頁,每加一頁好似加幾十蚊,佢朋友會幫我地設計埋個排版


我兩本相簿都做左前後水晶面,未見過樣版之前,都有D擔心唔知係做成點,因為始終無見過實物,堂哥個本係好幾年前(佢個仔都幾歲喇!),但係當我睇到個版時真係靚到爆!!!好有驚喜,因為個價錢真係比出面其他晒相店平差不多一半(呢個當然係親戚價!!!),尤其是堂拎到個實物,真係開心到跳起但講真,前後都係水晶,真係好重!!!


至於油畫,小嘉去到堂哥間房望望佢個張,無記左話係30X 24 ,但係睇落好似唔係好大幅咁,於是小嘉左度大度,決定做張36x唔知記吋等佢地晒畫的就番點知,一拎返黎,!!!!大幅到嚇死人,我啦,細妹同珍妮見到都忍唔狂笑好在,第日間屋都有位,唔係真係要放係床下底先夠擺唔怪得堂哥猛同我講會好大張啦!!好明顯我無咩空間感仲以為唔會好大張添!


 


   


好重好重....做雙面水晶果然好重呀!


 


 


   


收到時...打開一睇...好靚呀!!!比想像靚超多!


 


 


   


呢本幅面...用左好sweet既呢幅相...不過,其實相簿後面都有相架...


 


 


   


另一本的封面係咁既!


 


            


呢本...可以睇到相簿底係用左紫色同另一幅相!!!排版真係好靚...


 


           

            


之前個本相簿的相...係比較sweet,而呢本就係比較型...所以就用黑色做相簿面喇!!!!


1 則留言:

  1. 雖然係好細, 睇得唔清楚, 但咁樣睇, 巳經見到編排得好靚啊..
    [版主回覆06/08/2010 09:17:00]係呀!!!!好正係真係平好多....堂哥個朋友都只係收我地排版費,做水晶簿個價錢,佢就只係收返成本價!

    回覆刪除