2010/6/9

我的旅遊日誌 台灣の旅10’第一天 士林行


去完淡水,我地就直踩去士林,行到佢士林夜市隔離的街,第一檔就係賣生果,珍妮望望下就決定買左一包菠蘿同一包荔枝,呢檔其實唔平囉,不過叫做試下咁啦!之後豬mei一個箭步去一間買袋的舖,佢一手就拎左一個袋原來呢個袋佢之前睇中,不過無新貨,於是今次又再問問點知都一樣無新貨咁樣即係呢個袋擺左係度好一段時間都買唔出??!


去完包包店,我地繼續行返去條街度行,因為落雨D鞋有D濕同阿四想買D返工鞋的關係,所以我地一路行一路睇鞋又睇下衫咁去到一間舖有好多鞋都係98台幣一對!小嘉都買左一對藍色的拖鞋(小嘉的favorite color就係藍色囉!!!),而阿四就買左兩三對可以返工既鞋,佢都係幾百蚊台幣一對我諗都算平掛???


睇完衫,繼續周圍行,小嘉仲買左兩隻蝴蝶的橡筋添!行到肚餓,我地一心諗住邊走邊食,點知叫到有一間日式火鍋店,好似好OK咁喎!而且仲好平,一個鍋都係140台幣,計返都係35蚊港幣咋!!我地入到去,叫左兩個鍋,食到好滿足,之後就再周圍逛逛然後就返酒店,不過我地返去前都去左七仔買左茶葉蛋同一D小食,以防返到去肚餓嘛!


 


   


我都有少少心思思想試紅色芭樂...不過最後成個台北遊都無試過...下次再去的話,再試先!


 


   


其實都有好多生果...呢家個姐姐就整緊我地袋荔枝囉!


 


          


呢個有鍋又有椒鹽雞...都係140蚊台幣,超抵!


 


   


呢個係海鮮鍋...台幣100蚊咋!


 


          


同珍妮影合照...我拎對筷子都好似正常D,珍妮仲乜拎住個匙呢??


1 則留言:

  1. 哈哈,我都係因為今次你0既台灣之旅,先知珍妮係你媽媽,我之前以為係你其中一個阿妹!
    [版主回覆06/10/2010 16:27:00]哇哈哈!!佢呢個名有段古架!!等我遲D話過你知啦!!超爆笑囉!!!

    回覆刪除