2010/6/22

婚禮第七章の我們的wedding photographer @ terry kwan II

不過最厲害都係行禮教會還有一位弟兄講過想影教堂行禮的相,所以加埋拍video,小嘉有成五個攝影師幫手哦!!!


無論march in, march out,簽證書,交換介指或是唱詩歌,小嘉同上進的一舉一動都有影落黎真係好靚呀!!!!因為小嘉結婚時係聖誕月,所以教堂放左一棵聖誕樹!!所以有好幾幅真係無敵呀!!!


我們一去完honeymoon, terry就將準備好的相片交俾我地真係影得好靚!因為小嘉喜歡睇住一幅一幅相多過係電腦睇,所以凡係覺得靚都晒出黎咁樣就晒左成千蚊相=.=


而最近,孫大夫終於將D相執好交俾我,都一樣好靚不過仲未晒呀!!今次又唔知要晒幾多錢喇!


至於夜晚,因為大舞台的環境好暗,所以對攝影師黎講,要影得D相夠光又夠靚都有一定難度,幸好,影出黎都係好靚,其中有好多幅小嘉係超級喜歡,覺得好型,好想晒到大大幅放係屋企呀!


睇過唔同攝影師同朋友影既相,發現唔同人既觀點與角度真係可以差異很大,小嘉好感恩,因為天父安排了不同性格,不同方式的攝影師和弟兄給我,讓我有很多不同style的相!超開心!!!


呢篇俾D無樣相大家睇下篇就要朋友先睇得喇!!


    


感恩天父的愛使我們滿有喜樂!


 


    


妹妹從台灣買給我地結婚貓貓!


 


    


我們的婚戒...


 


            


專心跟詩班一同讚美天父的小嘉!


 


    


好有feel的一幅相...


 


            


個長長的頭紗...真係超靚呀!!!


4 則留言:

  1. 悠閒貓22/6/10 16:43

    i am ka lok ... i dont know how to add you
    please add me if you see me
    tks
    lok
    [版主回覆06/22/2010 17:32:00]我add左你喇!!你用隻cursor(唔知有無串錯=.=")指住找呢個回覆既名...然後就會彈加入blog友呢個字...你按落去就得喇!!!

    回覆刪除
  2. 咦... 你間教堂好靚wor!!!
    [版主回覆06/23/2010 11:32:00]你個間都一樣常靚哎....哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  3. 咦... 你間教堂好靚wor!!!

    回覆刪除
  4. 唔知可唔可以add 我做blog 友 ?
    [版主回覆12/13/2010 09:59:00]我add左你喇!!!加油呀!!婚禮好多野要煩...不過當日就會好enjoy...之前有幾辛苦都會唔記得架!!加油呀!!!

    回覆刪除