2010/6/29

婚禮第八章の我們的教堂…詩歌篇

對於婚禮內的詩歌,小嘉有某程度上的要求,由其是詩班和民歌組獻唱的詩歌因為小嘉話晒都係詩班員,梗係想揀到做好啦!!!


首先,係聽過無數的詩歌後,小嘉決定搵詩班笨(哈哈),往常詩班只獻一首歌,但小嘉就安排左兩首詩歌俾佢地唱,首先係一首超有難度的英文詩歌As The Bridegroom to His Chosen,呢首歌真係練到佢地好辛苦,因為不停變調,和音又段段唔同,仲要有D位好高音但呢首詩歌真係好有意思同好動聽,所以辛苦晒喇!!!


第二首詩班獻唱既係簡單D的詩歌是你最重要,小嘉第一次聽呢首歌就差不多決定會揀佢,因為佢D詞寫得好好,因為在我們家中,沒有什麼比天父更重要,如果沒有天父,便沒有愛了,沒有愛又何來有家呢??所以小嘉就揀左呢首歌喇!!


至於揀比民歌組的歌,小嘉就聽過好多首先揀到講起呢首歌就比較特別小嘉係睇過D詞覺得非常好,但首歌都無聽過咁濟就揀左喇!!呢首就係你令我們懂得怎樣去愛,當民歌組的弟兄同我講呢首歌原來幾難唱時,小嘉都滴晒汗因為小嘉真係無乜點聽過,原來呢首歌的拍節唔係好平均咁,所以比較難數

但係呢首歌真係令我好感動,最令我意想不到係婚禮當日獻唱時,民歌組唱到最後一句時 琴音伴著心飄,此刻感覺凝住了,知道眼前人,是我深深所愛,是你令我找到真愛楊傳道的太太竟然走到我們面前,捉住我地對手唱呢句好感動呀!!我和楊太都狂流眼淚好感謝天父賜給我一班很愛我的弟兄姊妹哦!!這個一幕情境,小嘉永遠都唔會忘記架!!!

2 則留言:

  1. 我都覺得好好聽呀!!!
    揀歌我都花左好多時間呢!! 同你一樣,梁生都唔係好熟d 詩歌,我要一手一腳首首歌揀!!! 所以係教堂聽到每一首歌我都好感動!!
    [版主回覆06/30/2010 16:36:00]無錯無錯....D歌基本上都係我話事!!
    因為自己係一路同詩班一齊練,直到結婚前一兩個星期先因為太忙無返去,佢地之前都唱得好辛苦,因為D歌幾高音,又難度高,直到我行禮個日,聽到佢地唱得好好,我感動到癲左呀!!!

    回覆刪除
  2. 你好, 我想問問你地獻唱使用<<你令我們懂得怎樣去愛>>是鋼琴彈, 定有你有伴唱mmo版, 如果有琴譜, 同埋mmo, 可否寄我一份! 萬分感激你.
    safinamtho144@yahoo.com.hk
    [版主回覆01/20/2013 09:39:41]我買咗琴譜,不過已經送咗俾教會,所以無hard copy係手喇!!
    sorry 幫唔到你.

    回覆刪除