2010/6/9

我的旅遊日誌 台灣の旅10’第二天 五分埔&饒河夜市


第二天,因為酒店早餐只係供應到十點,所以我地九點左右起身,九點半去到酒店頂樓食早餐實在呢個早餐都無咩特別,好台灣,無腸仔,不過有好多醃菜好似筍呀、青瓜呀、菜呀咁最搶手係蛋餅...


食完早餐,我地就打算係台北車站地下街行一陣,然後就向五分埔出發.我地大約十點九左右去到台北站的地下街,有無搞錯????!D舖好多都未開,行左一個圈都係無咩野睇勁無奈下入左八方雲集度叫左三隻鍋貼同一杯豆漿食到十一點左右...再望望D舖都仲係有好多未開,於是慢慢行下D開左的店,最終決定過去西門町行下,臨離開個地下街時,終於買左一包芭樂好好味呀!!!去到西門町,第一時間去左watsonsyarei買一D化妝物品,臨走時發現一個超搞笑的廣告poster,原先個poster係賣緊一D護膚品,但有人貼左個假眼睫毛落張poster超搞笑但又幾恐怖!


之後,我地搭捷運去到松山站,然後就去到五分埔,之前個日豬咪同阿四都講左呢度係買衫,佢地話有D似長沙灣同深水po,去到一睇,!!!真係一個巨形版的長沙灣批發市場不過,佢地可以零售.


入到呢個商圈,佢地三條友仔非常忘我咁shopping,我就跟住行行企企,其實D衫係未真係平過香港我又唔知,好似一D背心,都靚靚地,大約港幣25一件,而一D lace,大約港幣75125左右,已經有超多款揀,D款同qualigyOK!我諗都算平行到兩點幾,小嘉已經腳都跛終於去左一個叫鬍鬚X的舖食魯肉飯,之後又返轉頭再行過!!我對腳真係痛到人到癲如果佢地有D地方可以俾人行下坐下,咁就會perfect好多喇!


行完五分埔之後,就行過幾條街去到饒河夜市呢度大過士林好多,好熱鬧,去到我地先買左幾隻炸蟹食不過好似淡淡地,無咩味然後我地一路行一路睇野食野,豬咪買左炸番薯波,又玩左彈珠,行過見到一間鐵板燒的舖,佢有D似我以前係尖沙咀食過既舖但個次我食一個set要成二百蚊左右,呢度食只不過係140仲要係台灣咋!!!所以我地就係度食左個晚餐食完後,行左陣,我地又去左食冰,OK好味,食完就走喇!臨走前去左另一間檔再買過炸蟹同炸大頭蝦


返到酒店,我地即刻食埋呢堆蟹同蝦呢檔好味好多!!!然後我地就努力執好D包伏因為第二日一早去九份,同埋因為無四人房,所以要轉房,要將D行李寄放係store room!


 

 


   


係台北車站地下街...佢兩條友仔夾左兩個公仔!


 


          


好搞笑又好恐怖既假眼睫毛poster!


 


   


出發前往五分埔...好辛苦自拍四人照...


 


   


一行到去饒河夜市的第一檔就買炸蟹喇!!D炸蟹一斤唔記得幾多錢,不過可以一隻隻咁買!


 


   


好多隻炸蟹!!!


 


   


呢個炸蟹...個樣OK,但味道就淡淡地!


 


         


呢個彈珠好搞笑...無支棍俾你拉,係要人手用間尺將粒波子彈郁!


 


         


呢個鐵板燒既味道都幾OK!係珍妮鍾意食既口味!


 


         


其實就咁望,個夜市都有D似廟街咁!


1 則留言:

  1. 仲咩鬼去到台灣都係八方雲集呀!!!!
    [版主回覆06/10/2010 16:26:00]唉!!!因為成個台北車站地下街...到十點半都無咩舖開...要有得坐又有得食...得八方雲集咋!!超無奈!

    回覆刪除