2010/6/2

婚禮第三章の我們的婚照@Macau shot – Day 2


第二日其實係好輕鬆的一日,由於租左萊斯酒店(Rocks Hotel)影相(我問過,如果租一晚的話,可以俾我地影結婚相),所以下午代check in先過去.我同阿四同上進就朝早起身去傳聞中的威尼斯人度望望不過,唔賭既我地就只係行行企企,無咩做等到十一點幾,返去join yareiterry,就去食蟹粥估唔到,係呢度撞到上進的曾經同居同事.


食完午飯,就坐巴士去到碼頭坐萊斯酒店的shuttle!


!間萊斯酒店真係超靚!佢係英式的裝修,淨係房都影左唔少相,而且又有冷氣,係咁多次最舒服的一次,而且影出黎好有室內studio的感覺.好感恩,小嘉三輯相都有唔同的feel,好開心呀!!!


由於今次係室內影,所以小嘉就出動我真正婚禮那天的婚紗長長的拖美好靚呀!!!!同埋今次小嘉仲化左個同之前好唔同的妝未試過的Smokey eyes!!個樣都唔同晒!


影完相後,我們全部人一齊食返餐好既之後,上進,yareiterry就搭夜晚九點半左右的船先返香港,至於我同阿四,就留多一晚係澳門玩過夠喇!!!


 

          


又一幅上進的單人照...佢已經完全投入喇!!!


 


           


房入面真係好有Studio的感覺!


 


            


一幅好有Feel既相...好鍾意!


 


            


呢幅我超級鍾意...而且仲成為terry的best shot of the year!好開心!!!!


 


            


酒店有條長長的樓梯可以影!


 


            


超長的拖尾...不過幅相俾我較到睇唔清條裙!


 


            


呢D款的裝修...影相就好靚...住就好有壓迫感!


 


            


好似豪宅裡面的相呀!!


 


            


噢!!!D顏色俾我搞到睇唔清D Detail添!


 


            


拗手瓜...邊個贏呢??


             


             


呢個位...哈哈!!未拎到房前,又唔想浪費時間,我就係坐係度化妝喇!!!!


 


             


呢幅我覺得我地兩個都好有型呀!!!!


 


   


我覺得我擺個pose好好...但上進就....


 


           


酒店就至多鏡喇!!所以可以影到好多呢D效果既相!


 


   


一行五人的大合照...好開心呀!!!


 


            


酒店另一邊的大堂...不過星期日都無咩人喎!


 


            


呢幅又係好特別...個蘋果...係酒店送架!


 


            


呢幅好有正的感覺!!sweet sweet呢!


 


            


黑白的調調...好特別!


1 則留言:

  1. 一路睇,好鬼SWEET啊。。。成日都令我諗起自己的結婚相囉。
    BY THE WAY,呢張我都覺得你擺得好好。

     
     
    [版主回覆06/02/2010 14:06:00]係呀!!我都覺呢張擺得好好...
    其實呢家睇返D相...都會諗起影個時發生既事...真係幾開心!!可能我地全部都係熟人的關係啦,所以可以輕鬆玩玩笑笑咁!

    回覆刪除