2010/6/9

我的旅遊日誌 台灣の旅10’第一天 香港至桃園機場

第一日,我既上機時間係11:10,而珍妮佢地就10:00但因為佢地要早Dcheck in confirm有機位,所以小嘉好早好早就要起身早到朝早五點八起身,六點出門口大家約左八點係機場gather,點知七點幾就到喇!!好在,佢地都同我差唔多時間去到機場,唔係實悶死!


因為佢地早我成個鐘去到台灣,為左慳返D時間,所以我將行李都俾埋佢地寄艙,咁我就唔使係台灣等埋行李先出閘啦!等佢地check in 完,小嘉都諗住check in左先啦,咁可以早D入去裡面睇...其實個時都係七點半左右,點知...長榮個counter都未開,咁我地就去食早餐先啦!!好喇,等到八點三左右...噢!!個counter都仲係未開...但佢俾我D資料明明寫七點半開...好啞...於是再行行,終於係八點半多D...見到港龍的地勤開counter喇(因為長榮係香港無地勤,所以由港龍做喇!!!)...唉!小嘉終於可以check in喇!


行黎行去,終於到佢地班機boarding!小嘉送到佢地去閘口,然後慢慢慢慢咁行去自己個Gate,係呢個無野做既時間,小嘉就坐埋一邊發呆


終於等到十點八可以上機喇不過呢個時候實超多人扑到去上機,所以小嘉都慢慢,還掂我只係揹個背囊,無咩特別hand carry要放係機到所以尤得D人自己爭(無錯D香港人好鍾意爭上機,然後鬥快放D野上個箱度!),當小嘉上到機,坐好後,就開始第一次自己一個人搭飛機喇!


雖然飛行的時間只有短短的一個半小時左右,但一樣有lunch serve!呢一餐就有curry chicken!等到十二點十左右,飛機終於到達桃園機場,小嘉立刻行去做arrival的手續,不過剛好撞到前面有一大團大陸旅客,所以都等左好幾個字先可以做到入境手續,完成手續後,因為唔需要拎行李,所以直踩arrival hall,出到去就見到珍妮同我揮手,原來係arrival hall有個電視影住入面D旅客,呵呵呵!!佢地仲影到我行出黎時個樣添!


跟住我地就立刻買車飛,一點半就開車出發去台北我地住既酒店喇!!我地住個間酒店個名叫金財神好老土呀個名!!!不過,無法啦,要平又近,係差唔多喇!還掂除左訓之外,都唔會點樣係酒店到,所以乾淨,企理就OK!


         


差不多每次旅行指定動作...影返自己班飛機的time table!


 


   


小嘉就係坐呢班飛機喇!!!可以見到gate no.都未出...


 


          


長榮無論架機,機票定餐具...都係綠色!


 


          


長榮好搞笑...如果你買左票,可以係飛機一百日前揀定座位,其他airlines多數都係48小時前...所以小嘉揀位時都好full,不過都俾我坐都窗口位!


 


           


高空一萬呎...台北,小嘉黎喇!!!


1 則留言:

  1. 哈哈,真係好多字!
    不過幾多字我都會逐粒睇晒,再留言話比你知我睇左!!嘻!!
    我依家覺得打完blog 無人留言,會好dry 0家!!!
    [版主回覆06/10/2010 16:29:00]係呀係呀!!!所以我如果係公司 (因為係屋企比較忙,少D上網...)如果有時間,我就睇下你地有無人update過,如果有,點都要留返一兩隻字呀!

    回覆刪除