2010/6/17

My Lovley Home の 磚...香港買吧!

之前都提過,L小姐係內地識朋友可以用出廠價買金朝陽的磚,但因為網上面對呢個牌子的磚的評論好壞參半,所以上進都係決定只用中國十大名牌的磚,L小姐可以試下問佢朋友會唔會拎到冠珠/X特的磚.


但係噚日返去做節時,L小姐認為金朝陽都係冠珠個廠出,同一個窟出,所以品質應該一樣,而佢都話佢姐夫最近裝修,係用十大名牌,但係D磚都一樣有不平的情況,所以佢覺得十大名牌唔代表一定好咁!所以佢地應該都會搵返金朝陽喇!


見到咁既情況,上進同小嘉一路返屋企一路傾,再開返電腦望下個quotation, B君其實計我地每呎磚係$25,而佢會俾我地係磁磚王都揀磚,因為我地二樓同三樓都會鋪quickstep,所以呢家計落,其實成間屋室內磚的價錢都係三萬幾


我地係度諗,連自己係內地人又係十大名牌都一樣會有問題,更何況我地外行既香港人呢?而且係大陸買磚,一來要預多,二來又要自己安排運輸(呢度要一提L小姐想我爸爸幫佢載返香港但係要報關架就算 一兩 件都唔好哎更何況一箱兩箱咁車落嚟我唔會為左慳錢而叫嘉爸冒險囉!),我俾盡你慳到一半都係萬幾蚊咋!


但係之前B君同我地傾過,基本上係磁磚王度揀到既磚都會計我$25(當然唔包括個D雕刻啦!不過B君話可以一兩塊俾我地!!),我去睇過,D磚要成四五十蚊塊,但係B君都一樣計$25,而且磁磚王係香港公司,又賣過俾唔少大型公司且同政府,而最最近要係將來有咩問題,B君個邊可以直接同佢deal


於是如無意外,小嘉同上進都會揀返磁磚王啦!


沒有留言:

張貼留言