2010/6/30

婚禮第九章の我們的婚紗禮服II

點解要感恩呢,因為事緣小嘉之後係janny wong度租晚裝,見到janny的婚紗都超級無敵靚,如果唔係一早買落,我都會係janny到租埋,不過小嘉原先買的婚紗都好靚,所以就忍手唔再租但問題係個頭紗真係好唔得囉於是小嘉就同janny另外租一個頭紗喇!!!


係第二fitting,小嘉拎埋自己套婚紗俾janny,janny一睇都話唔錯,佢仲即時數到真係有用到swarovski的水晶去繡落D lace,聽到janny,我個心都安心


因為套婚紗的拖尾超長有成180cm,而小嘉因為行教堂,都想配一個長長的頭紗可以更加靚於是,janny拎左一個長頭紗俾我試嘩嘩嘩!!!個頭紗剛好長過拖尾少少好靚的lace,而且最感恩係頭紗上的lace 花紋竟然同婚紗本身的lace係差不多一樣簡直係絕配!!!


Janny好搞笑咁話真係唔抵,因為佢個頭紗令到我成套婚紗靚左超多,呵呵呵!!!由於要改窄套婚紗,小嘉就將套婚紗留左係janny,直到結婚前兩日先拎哈哈!!!janny話收我改衫費收得太少,因為原來我套婚紗好難改,要拆晒再縫,不過真係好感恩俾我搵到一個好的設計師我行完教堂,有好多人都讚我套婚紗同頭紗超靚!!!!哈哈哈!!!!

P.S.婚禮那天,除了靚靚的頭紗外還謝謝以斯帖的姊妹們ah yee同車厘子,當日全靠佢地借我手帶,先令成個look更加perfect!!!

沒有留言:

張貼留言