2010/6/3

My Lovley Home の Day 65 (02 June 2010) Part II

講返噚日有兩個師傅黎開工,不過開左一陣就走,因為落雨!不過呢個都係無辦法啦!!!


到左放工,就約左上進係timesquaregather,然後行去B君的公司,哈哈哈!!我地行黎行去,搵唔到條街的號數,點知突然有人叫上進,原來B君咁橋行過見到我地,於是我地就一齊返去公司度喇!


坐低左後,B君的同事就開始printD圖出黎有則師(即係A小姐啦!!!)最後confirm建築圖,又有e/m layout.當我睇到D圖時,好想叫B君第日留份俾我做紀念點知B君就話,D佢會俾返一份佢簽左名的圖我地,當係正式入則的圖!


B君都笑話,佢估全香港無一間村屋,會好似我地咁有咁professional的圖,呢個我都贊成,因為基本上D丁屋都係定左某一款式B君仲話,我地個則勁到入BD(即係屋宇署)都會批,當然啦!我地呢D村屋係唔需要入BD!B君都話,應承我地做既佢都會做好(超感恩天父安排了一個好好的承建商俾我地最最感恩,大家都係Christian!!!)


好喇!我地傾完一陣就開始講返間屋喇!原來我們家的喉都會做一個薄薄的磚牆將佢收起,咁樣睇落成間屋就會好neat,好靚不過,如果要維修的話,就會麻煩D因為要整爛個磚牆先可以睇到D喉嘛!雖然係咁,但小嘉同上進都接受靚嘛!同埋俾我想像好好多喇!我初初以為會埋係D外牆同地下咁架原來唔係所以都OK!!!


另外!!!消防設施個價錢真係好貴!上進都會問問一個親戚,睇下會唔會有平D的價錢啦!!!好慘呀!!!


B君同D君大約講左成間屋的建築設計,就同我地講返間屋的e/m!!!!!原來我們家要每一定空間就要裝煙霧感應器好似人地酒店咁,有粒紅燈閃閃下個D不過,法例規定,無法啦!!至於D燈制同sockets,我地都go through 左一次,係大家一齊討論再幻想個真實情況,d燈制位都會改動少少至於sockets真係多到爆,不過預多好過唔夠啦!!!


地下的TV.電話同AC線等等都會做地下的socket,而冷氣位都定晒A小姐Design會將所有分體冷係既喉都會俾D櫃等等收埋所以唔會有D喉外露


再問返B,佢估計大約兩星期後就會揀磚!呢 家A 小姐已經同一位叫J先生傾緊廚櫃同廁所的設計,之 後A 小姐就會諗個interior design.我地都係等佢Design完先去睇磚啦!!


呢家估計星期日/前倒水泥唔知D師傅會唔會星期日倒啦!!!不過,小嘉就應該睇唔到因為要去台灣!!!惟有等二三樓時先再睇過啦!!!


噚晚同B君傾完後,小嘉同上進都超期待間屋的完成呀!呢 家B 君估計十一月會拎到滿意紙,咁我地就估計十二月中左右搬入去住希望可以快少少啦!


小嘉s reminder:

Check check e-mail,B君話會sendupdate的建築圖同e/m圖俾我地!

1 則留言:

  1. 劉比蒂4/6/10 12:44

    你間屋真係超專業嘅村屋 ~ 犀利 !
    [版主回覆06/08/2010 09:19:00]所以要用多D時間起....平時一星期左右可以落一層樓的水泥...但呢家都未落...希望聽日落啦!

    回覆刪除