2010/4/23

Grace on Knitting の Materials from Japan II

又再加增我方成員!


雖然無耐前先係craftmax度買左D用品,但係當我差不多完成勾勾的披肩,準備妹妹件外套時,就發現無日本的蛇針,所以想買野條筋又再彈起


 


尋尋覓覓


小嘉先係craftmax度睇,佢有40cm, 60c m, 80c m100cm,咁點算呢?都唔知揀邊種好!於是又上下樂天市場再望望,!!俾我發現一個叫knit pro的牌子,其實佢係外國牌子,但係佢都有出日本針,而佢最令我欣賞的地方就係………佢針還針,係面D蛇仔還蛇仔,咁所以我可以用3號針配唔同長度的蛇仔,所以我只要買幾個號碼的針,就可以有晒咁多種長度!!!


 


於是我就訂了一個set係有3,45,另外自己再配一個6號同40cm的蛇仔!


 


好快呀!


我訂左之後,第二日間舖就磅好,話左我知郵費就寄左(其實我都無話好唔好,佢就寄左如果我唔confirm個運費,佢就要蝕錢啦!),係第三日件貨就寄到香港喇!!!


   


日本郵便的申報表...


 


   


 


   


EMS快遞,現在好像很多地區都是用它哦!


 


    


我幫襯的舖頭!


 


   


好像包得好厚哦!


 


   


原來仲有bubble紙!


 


    


終於打開左喇!!!


 


    


 


樂天用後感


其實都好OK,因為佢地呢家有中文版,變左可以好方便咁睇到購買旳程序,不過一樣,真係落訂時都會用返日文,不過買過 一兩 次野,都大約知佢地講D!另外,佢地就未必有退稅喇!同埋國際版的貨品未必會多,不過so far都好滿意...都係個句,有需要,第日都一樣會再幫襯!


Knit Pro用後感

下篇再講!


沒有留言:

張貼留言