2010/4/7

My Lovely Home の 閃閃令令燈飾探路篇 (05 Apr 2010)

第七天朝早,除了去地盆再看清楚進度,和偷偷走入PG/F入面影相玩外,我們亦有和P弟討論用地板的問題.當我們討論時,才知道原來P弟家也有約三百多四百尺的範圍是鋪地板.於是,我們便告知我們訂了quickstep.但在傾談時,都擔心宇爸媽覺得價錢太貴(不過其實有便宜一點...),但宇媽聽了後也很贊成哦!這個真的出乎我意料之外,佢仲叫我地鋪晒三層添!!當然,我地唔會啦!真係太貴喇!我地呢家要鋪二三樓都要好幾萬喇!(感恩,之前起屋的contract已包了natural wood價錢,所以我們轉用quickstep都只係補錢就可以...還是在預算之內啦!)


 


走走看看...


因為係清明節正日,上進一家都要掃墓,小嘉都有跟去,不過就是走走看看啦!我不上香的嘛!去到最後一處,已經三點左右了,於是立刻飛車(單車)回家裡整理一下,我們和P弟兩公婆就出發去元朗,再看看地板!


 


順便一看...


因為還有時間,於是我地落車後,都順道走去合益路看看唔同建築材料,首先入左一間燈飾舖!呢間舖,我每次搭車返自己屋企,都會經過,D燈我覺得好靚,不過,好似好貴咁,所以都無入過去...但係今日一班人,於是入去look look!


 


??!


入到舖頭,D水晶燈真係超閃,問問職員,佢話係奧地利水晶(唔知真定假),P弟老婆(新出場人物, 簡稱L 小姐)立刻就喜歡上一款水晶燈,佢係有D藍色LED,同埋有D米仔膽的燈,燈飾上面有幾個圓圈圈,圓圈圈入面吊左D水晶串,都真係幾靚!望望價錢...??!$26XX!(佢寫原價$3XXX),真係OK!仲要有搖控制,可以搖控較唔同燈光效果,再細問,佢話燈係東南亞造,但水晶就奧地利,佢話買的話再有8!咩話??!咁咪只係$21XX,咁樣...我真係覺得燈唔需要係內地買,水晶燈價錢差不多,但係感覺品質同保證上都多好多.


 


不過,其他壁燈,普通燈我相信會俾大陸貴一點,但係如果我地真係一氣過買超多燈(我地一間都有幾十盞燈啦!)咁樣我估實可以拎多D discount!


 


再細問...


因為我們家會有複式的間隔,所以都想做一盞比較長的水晶吊燈,問呢間舖佢都話可以訂造,因為水晶都係自己在串好放上去,我諗價錢都會OK!


 


香港?內地?


我地之前都有去過土瓜灣過邊睇過燈飾,其實價錢同元朗都差唔多,多數舖都話係用埃及水晶(其中一間有埋dealer證明),不過元朗的舖都OK,我地除左去呢間睇過外,仲去過隔幾間舖叫煌庭的燈飾店,D燈都一樣好閃好靚,小嘉同上進仲睇中一盞可以吊係複式位置的燈,佢暫時show出黎的有五層,好靚好閃,都係$2800,而且同事都講內地買燈,如果師傅無改電線,要加多個火牛先用得......我諗我地都係係返元朗買多lu!


沒有留言:

張貼留言