2010/4/7

My Lovely Home の 再戰quickstep之旅 (05 Apr 2010)

去完燈飾燈店,我地就直踩落quickstep度喇!當我地入到間舖,Miss Ho見到我地都有少少驚訝!於是就直接同佢講話P弟間屋都係一樣想裝木地板,所以來看看,順道問問可唔可以再多一些Discount!


 


不過miss ho真係無法俾我地多D折,佢都show出黎俾我地睇其他客都無我地咁多discount,除非我地可以鋪到2000尺以上,就可以多D!咁都無法啦!於是P弟一路睇,miss ho就一路介紹,最後P弟揀了一款最新偏淺色的木板和一個和我們同款同色的木板.


 


雖然無得再平D,不過,可以肯定,我們家的地板會有最優惠的discount,所以鋪唔鋪二樓都平啦!!!(不過我都係想鋪埋二樓!)


沒有留言:

張貼留言