2010/4/19

My Lovely Home の Day 20 (18.04.2010)

不知不覺,我們家已到了第二十天喇!!不過,真正開工的日數,就仍停留在第三天超無耐呢=.=


 


又未得喇!


本身預計星期四五可以有圖,但又沒有了!於是,上進終於打俾B君問清楚,B君話因為A小姐仍然唔satisfy個設計,所以要再amend. B君都超唔意思咁同上進講俾多少少時間佢.


 


星期六&!


星期六那天,上進再致電給B君問問情況,B君話呢兩日會預備好不過,我們都知要A小姐滿意先得啦!於是,噚日上進再打俾A小姐,不過無人聽,於是send sms俾佢,佢覆返我地叫我地唔使太擔心,因為呢D情況都係common,而且佢話呢家個設計very three dimension(我其實唔明點樣,D屋你本身唔係立體咩??),既然係咁,我地都係等啦!


 


我知天父有美好安排,真係好想知點樣three dimension.


 



到夜晚食飯,宇媽就問P弟太太有無問點解間屋咁耐都未起.但大家都知道這不關P弟屋事,是我們家的設計要做amendment 所以才停下,但宇媽卻要她打電話問清楚.我那時心裡想,千萬不要哦!我們都問清楚了,況且現時我們都知道原因,我怕如果這樣給壓力辦建商,始終破壞了大家的信任,將來的工程會難溝通啦!


 


幸好,係宇媽繼續疲勞轟炸想繼續升溫時,P女突然要人同佢玩,將所有人的注意力都帶走感恩,戰疫暫告一段落!


 


唔知今日會唔會出到個設計呢?


1 則留言:

  1. 內容充實~給你鼓勵鼓勵~
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除