2010/4/8

My Lovely Home の Cooker hood Final decision (06 Apr 2010)

點算呢...


雖則呢部機真係match晒我地要求,又靜又抽得,外型又超靚!但係價錢...discount左都要$8800.我地原先德國寶個部係網上格價見到可以平到$3050.!真係差一大截=.=


 


不過再三考慮,始終個廚房同個廳可以話無阻無隔,我最擔心係抽力呢個重要一環,其次,富士皇部機如果motor壞左,Sales姐姐話如果唔嫌部機十年八年後舊款的話,motor都只係要$500就可以換!咁長遠計都OK!


 


於是...


我地就決定用呢部富士皇喇!不過我地仲未訂(都唔使咁快),我地打算再格下價,等遲D confirm室內設計時一併訂啦!


 


D個網俾佢睇,香港呢家都好多人用...而且EMSD介紹時,其中一幅相用的熱水爐,正正是我們看中的牌子哦!!!


 


另外...


頭先提過,點解覺得呢間舖我唔太會幫襯呢(其實呢間舖無問題,不過...需要有熟人,但都唔見得有平囉!)


 


!小嘉個bugetover左喇!又要拉上補下...so far,都仲可以within我地個總budget!如果到時可以免息就最好...起碼留D錢係身好D!


 


俾個靚靚抽油煙機相睇下先!



係咪都算好型仔呢!!


2 則留言:

  1. kawai 你真係好有心機呢,如果有人都係好似你咁起間屋,你呢個blog 真係超有用呀!!

    回覆刪除
  2. littlekawai13/4/10 23:12

    哈哈!!!我真係不停搵資料...所以D教友同同事都話第日裝修買電器可以問我意見....哈哈哈!! 不過真係想記錄低個過程,係幾十年後睇返會好有回憶!

    回覆刪除