2010/4/7

My Lovely Home の 決定quickstep之旅 (04 Apr 2010)

進入第六天,其實地盆的工程都停左,一來星期日,二來清明節,三來,因為我們後來要加的video door phone,所以電線走位有些地方要改變,所以B君要復活節後才可以將水泥圖交給T師傅去跟進啦!


 


今日做咩呢??


其實今日一早就返左教會上主日學,然後就崇拜,崇拜差不多完的時候,上進打電話俾我(我轉左靜音,唔可以崇拜時嘈啦!),因為我地要趕住join婆婆佢地去沙嶺掃墓.終於係大約三點左右,離開沙嶺,小嘉同上進立刻趕返元朗...quickstep無縫地板.


 


我們的選擇


Quickstep有好幾個唔同的系列,價錢由$4x$90蚊一尺都有,我之前到過元朗分店,他們大一塊塊由約2x2尺的sample可以俾我地去感覺下,係我地隻腳踩過之後,一致選定country 呢個系列.點解呢?因為佢有浮雕效果,其實個個系列的quality都一樣,唔同在於佢地係個板面到的效果,我地踩過唔同系列之後,覺得country踩落去真係好似踩緊natural wood,有少少軟軟地的感覺,於是目標決定!!


 


Price...


之前提過今次quicksteppromotion,上進好搞笑咁問元朗舖的小姐係咪有咩問題,所以要咁平,佢當然話唔係啦!原來quickstep每年的christmas, NCY同復活節都會有promotion.!!真係感謝主,因為如果我地miss左今次,就會無咁多discount!


 


不過,事實我地今次都唔係用優惠,但我相信如果唔係撞正promotion,就真係未必可以有咁多discount.今次quicksteppromotion(我地揀個隻啦!)$88連裝工同腳線(但係收口條要另計),之前係灣仔問過兩間分店,問再有無得平,佢地都話promotion係最平,如果我再鋪大少少地方,可以再傾傾咁!


 


返入元朗好好多


一早搜集過資料,知道元朗有可能會再平D,所以就襯住個promotion未完前,先去元朗看過究竟!咁其實一入到去,我都表明知做緊promotion,但我當然超問佢大無多D discount.miss ho好好人,佢話不如做晒promotion同佢可以俾的discount做比較.個價出黎,原來佢個價真係會抵D,不過好少,百零蚊.但我問佢,如果我地做埋二樓,多二百零尺會唔會再平D,跟住佢又做兩個價錢出黎!!!!今次就真係差得遠喇!!!如果我地可以鋪到680尺以上,可以拎到一個好好的discount.


 


於是...


問清楚miss ho話我地呢家可以落訂先,唔使覆實個尺數,因為佢都係要等師傅度的為準,不過佢會係張單到black and white寫明,如果680尺以下有幾多折,680尺以上就有幾多折!所以我地就落左$5000訂先,尾數仲可以做埋免息分期.


 


Color...


由於quickstep都好受歡迎,所以有時有D特別得寵的型號都要預訂,有時甚至需要兩至三個月先有貨.miss ho俾我地可以hold住兩隻色先,咁就可以make sure到時有呢兩色,但我地都可以再俾A小姐佢地compareD色配唔配合佢地個interior design,萬一唔配,我地都可以盡早話俾miss ho,咁佢就可以hold返我地要的顏色...


 


!就睇睇我地揀的顏色啦!!!


 


        


呢個係比較natural得黎有D綠的顏色,都係一個好受歡迎的型號,所以訂定無壞!


 


         


 


呢個就遍黑少少,鋪左係主人房就型仔晒啦!!


2 則留言:

  1. 哎呀, 原來咁靚嫁, 仲要係無縫添...早知識你就好啦....
    [版主回覆05/10/2010 14:46:00]唔緊要啦!!第日你換大屋時可以用返囉!!
    不過你真係用時,如果唔怕遠,真係去元朗訂會好D(睇款就去灣仔好D,因為佢地show得多D出嚟),因為元朗真係唔使講都有折咁濟,但係灣仔個D sales就一板一眼D咁~~

    回覆刪除
  2. 唉1,,唔同的地區啲服務真係差咁遠. 好現實啊...
    [版主回覆05/11/2010 10:37:00]係呀!!真係好怪呀!!
    感恩我係綱上見D人咁講先去留意咋...講真,諗住大家都係同一間公司,應該唔會有咩唔同,點知原來都可以差咁多....我係元朗訂木板時,個sales計過佢地做promotion的價(佢地每年聖誕,新年同復活節都會有promotion),同佢俾的discount,可以有幾千蚊分別..睇到真係嚇一跳呀!!!

    回覆刪除