2010/4/1

My Lovely Home の Day 2 (31Mar2010) - 草鞋出場!

??!咁快...


工程進入第二日,我一心都係諗住繼續挖下地基,B君公司的經理度過睇過先開始舖水泥(什麼術語,叫草鞋喎!),呢個係P弟間屋的經驗...點知,噚日上進打俾探子回報,????!原來工程去到第二日就已經倒草鞋水泥喇!!!咁快!!!!我都未影過未倒水泥前個樣...唔制呀!!!


 


其實咁快,我估因為之前有P弟間屋的經驗,所以快咁多囉...黎緊呢幾日應該開始扎鐵喇!我聽日朝早就會返去,到時要望清楚看清楚先得!!!


 


同時進行


同一時間,P弟間屋的地下個層的地面已經做好喇!!!開始做地下的牆(所以真係要快D諗清諗清有咩電器,燈制,燈要加...起左牆就要加錢喇!)


 


小嘉同時做


我繼續資料搜集工作...係電器篇再詳說!


沒有留言:

張貼留言