2010/4/23

Japan Shop の Craftmax's Comments

我對Craftmax的感想


暫時試過兩次係craftmax買野,其實佢地都好OK,我試過比較佢同樂天市場的價錢,craftmax係最平,而且款式,牌子都有好多.


 


不好的


雖然好方便咁可以買到好多東東,不過,第一次買野時send e-mail俾佢地問運費呀,點俾錢等問題時,佢地覆話唔識英文,要用日文溝通,所以當時小嘉只能用翻譯網幫手,故此,真係試過佢地覆我話唔知我問咩=.=


 


同埋,對上一次購物,佢地的回覆時間俾較慢,而且佢地話要補運費(佢地係你比左貨錢,就會包好再拎去郵便局稱,所以之後再補運費),咁佢send e-mail通知我有無問題,我覆左幾次都無回覆,點知,件貨無啦啦咁就送左黎,又無收運費??不過好似見佢地扣左D point,不過我唔知D point點計,點用囉!


 


好的


當然,間舖都有好處啦!好似頭先講,佢有超級無敵多的貨品,基本上你諗得出的手工藝,佢都有相關用品買,而且價錢真係比其他地方平,而且可以一次過買晒所需物品,唔使分幾間舖,咁運費都可慳D!


 


佢仲有退稅添!所以如果個退稅cover到運費,咁就可以免運費,所以如果有需要,我都仲會幫襯craftmax!


1 則留言:

  1. 咁運費係幾多呢?
    我通常經朋友訂,佢會收10%到...
    [版主回覆10/18/2010 14:08:00]運費當你俾左貨錢,佢地就會包好拎去郵局都磅幾錢,所以要等佢地覆先知幾錢架!
    不過其實佢地每件貨物都有講大約幾重,咁你可以去日本郵便都大約計到既.
    其實我幫襯左兩次...兩次最後都無數我郵費,可能佢地係退稅到扣左lu~

    回覆刪除