2010/4/8

My Lovely Home の 傢俱前傳 (08 Apr 2010)

其實咩都未有...


哈哈!開呢個blog的分類,係因為真係當日記咁record down起屋仔一點一滴.所以有咩諗起都記低先!


 


終於肯聯絡=.=


小嘉一直都叫上進有問題就打電話俾A小姐,因為只用e-mail,有時好難detail咁傾,上進終於肯係呢晚打俾A小姐喇,因為我地真係為個spa好煩惱!


 


??!夠唔夠呢?!


當傾完一般電器裝置事務,A小姐提及我們家的花園和室內設計.由於花園可以再下一步先傾,所以都係表面咁講講會種樹等等.


 


A小姐再同我地講,佢都開始著手去諗諗室內設計,佢會諗好一D顏色同傢俬的配搭!但係,舉例,我地有個cabinet會放係樓梯位,所以A小姐建議會搵公司訂造傢俬.??!好驚呀!!會唔會好貴,不過,好似話如果只係訂造,唔使D公司設計應該會平好多!再加上,我地都會係大陸到訂造,我諗都唔會好恐怖掛??!


 


又緊張又期待


所以呢家小嘉都非常緊張和期待室內設計會係點呢?會用咩顏色?咩風格...prefer鄉村style,不過設計師們prefer簡約...so far,簡約我都OK..不過小嘉和上進都係鍾意比較多D的傢俬囉!


沒有留言:

張貼留言