2010/4/7

My Lovely Home の 揀中quickstep之前傳

Quickstep...


其實係上年,屋都未話有得起時,我同上進就已經決定用quickstep!事緣教會的一個姊妹同我講過,佢知我遲D要起屋仔,就話我知有個朋友仔用左quickstep,成間屋靚晒!


 


事實係小嘉一直都超級無敵想用木地板的,覺得感覺超溫暖又靚!於是係上年就同上進去過元朗分店看看,我地一路一睇發現原來有好多款式,不過當我地拎上手同放係地踩過之後,就對country series成不二之選.但係...!一尺要成$8X!!!仲要未計裝工,雖然到時都諗住係起屋仔師傅鋪埋,但係...都唔平喎!


 


係咪真係咁好先...


話晒鋪一層都唔平,所以小嘉緊係要係網上面睇清楚,發現唔同大小的討論的人,都話quickstep係最好,基本上要鋪都會揀呢個牌子,因為佢真係遇冷縮熱脤時唔會谷起,有靚...所以小嘉疊埋心水揀quickstep!


 


!promotion!!!!


超感恩呀!!本身小嘉無諗住呢排去睇quickstep,因為唔趕,但係某日要等上進太耐,所以都入去望望啦!!點知!!原來quickstep做緊promotion!!coutry系列連埋裝工同送腳線都係$88一尺,!需然唔係平,但真係比平時平好多!而且只要落$500就可以hold住個優惠!但超醒的小嘉記得網上面有朋友仔話過元朗分店係最平,所以都忍住,留到兒童節呢日先去睇清楚!


 


詳細情況...


想知詳細情況...下篇講!


 


沒有留言:

張貼留言