2010/4/1

My Lovley Home の 都仲有少少煩人的video door phone

係呢個咁沮喪女的時刻,感謝主!突然醒起當初點解無啦啦想整個視像系統...咪就係見到人地裝Panasonic,所以先搵!當時心諗,需然個款好似無咁靚仔,但都OK!再上Panasonic 個網度睇睇先!


 


??!點解之前唔見??


我再上Panasonic 個網時,發現...?!點解佢有一個型號VL-SW102,不但有door camer and monitor,佢仲有個無線耗控,咁咪可以monitor放三樓,remote control就係地下!!!


 


!!呢刻真係好感謝主...因為主真係知我的需要,如果我買兩部samsung,可能反而無咁Free用到.不過...好貴呀!!!要成$6800,但上進話,佢都要買喎!今日再踩去駱克道,希望有D門鎖舖會賣得平D!!!


 


好可惜呀!


當我發現Panasonic D咁好的東東,我都即刻上佢日本網再search,發現...!!佢新出個D仲超靚,function好好多,search價錢下下下!!港幣$4000唔洗!!!好想要呀!可惜...佢個電壓同香港唔同,無理由係幅牆度整個變壓器......點解香港無喎!


 


整幅靚仔相睇下先!


    


P.S.由於Panasonic 佢無電子鎖,所以究竟呢個東東可以配D咩電子鎖都仲要詳細研究...今晚真係再睇睇會唔會有可能有新款先!


沒有留言:

張貼留言