2010/4/23

Target of 2010

哇哈哈!!呢排主要都係講起屋企D東東,無乜提過其他野咁!


好等我update下啦!!!!


 


今年目標


小嘉定左今年內要(1)要勾鈎好兩套初生BB披肩++鞋仔係送俾兩個團契的姊妹;(2)要織好一件外套係俾妹妹既同埋(3)要繡好angel proclamation 要用黎第日屋企起好後,掛係牆度裝飾!


 


其實仲有好多東東想整,有一個MD firefly fairy,D用超靚Cosmo 繡花線做的杯墊啦,仲有MD sleep Beauty,仲有BB,仲有好多好多H&E的圖圖,仲有唔記得邊間的客西馬尼園禱告,耶穌抱住小朋友的圖,一雙手上面有多雀仔的圖,celebrate BB出世的圖,BB(係繡圖案)


 


不過,最緊要係完成今年的工作先啦!!


 


進度報告


項目一已九成完成,只差未收線同埋有D繩繩未勾


項目二已經開始,將會再詳細報道


項目三一早已開始,不過最近停左相信唔需要太耐時間就會take up 返啦!


2 則留言:

  1. 您odqpe好請去踩odqpe踩我的空間 odqpe我要去看一看 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. kawai 你真係好有心機做手作仔呢~
    第時我有b 都買定冷等你幫我整返件先~hehehe
    [版主回覆04/27/2010 11:00:00]哈哈!!點解唔自己織呀!會好開心架喎!!!其實唔係太難,而且好快就可以織好咋!到時我教你啦...(不過其實我都係跟圖咋~.~)

    回覆刪除