2010/5/24

婚禮第三章の我們的婚照…由無變有

感恩天父俾到智慧同時間我去計劃影相的一切安排,等我慢慢每樣野去講點安排啦!!


風景:其實我地有兩個主要風景有興趣,一係紅紅黃黃的楓葉,另一個係粉粉嫩嫩的櫻花,問過terry的意見,佢話楓葉可以執相就執到個效果,但係櫻花就做唔到,因為真係要一朵朵花生滿樣上先可以做到個效果,於是櫻花們,給我狠狠的開哦!


地點:日本要影櫻花,其實都有好幾個地點,但係上網不斷看景點的介紹,都沒有一處特別令我有衝動要去直到Kyoto京都,因為呢度有好多公園,氣息比較懷舊,係一個古都,要影現代,香港都可以影啦!所以目的地,KYOTO我們黎喇!!!


時間:小嘉睇返日本氣象局的網頁(呢個真係感恩,感謝主,唔識日文的小嘉都可以自由自在咁穿梭於日本網頁而家諗返都唔知點解會做到??),發覺0708年的櫻花都係4月頭至中開,但有時會早D有時會遲D,呢個真係唔可以係自己控制中所以,就定在係4月頭去.櫻花的否開得盛放就交託給主了!


機票:小嘉真係無諗過囉我都好幾個月訂機票,竟然竟然已經爆得七七八八??!最後,小嘉只可以訂到要到台灣轉機的航班,平時飛約4個多小時到日本今次足足七個幾鐘,去到都天黑,浪費左一日=.=


住宿:又是係另一啞晒事件,小嘉因為之前領教過佢日本比較平的hotel,都係房間超細,所以唔方便化妝換衫,所以主攻民宿,本來睇中一間,好多人讚,點知又係爆左!!!係萬分沮喪之時,俾我搵到呢間民宿的姊妹店,雖然無咁近JR,但都唔遠,而我地四個人,可以book一間房住晒!!!


和服:去得日本古都影櫻花,點都要著返套和服先應景!!小嘉搵左好耐,終於搵到間D衫係我鍾意既,呢間就係染匠!佢個老闆娘其實唔識中文,但真係超級勁nice,等遲D講日本拍攝時再詳談!


基本需要的東東都準備好(關於衫個partD再寫),小嘉就努力上網看看別人的婚照,看看有什麼構圖/動作特別喜歡,savefor reference!


但唔係咁就直接去日本影喇係去之前,即係08年的12


沒有留言:

張貼留言