2010/5/24

婚禮第三章の我們的婚照…有點天馬行空

小嘉同上進問清楚後,就拎晒資料有埋老細個卡片,打算返去度好假就影日本櫻花,大家都記得我地婚紗展係083,所以差不多開櫻花,T.I.個老細話如果我地真係要影,就要趕係4月去,而個價錢都係for呢年既!


我地係度認真咁諗,諗諗下,小嘉心裡面覺得,用成二萬幾三萬(計埋攝影師的機票,自己住宿等)都係得幾十張相,如果再買多D,要成百幾蚊一張,真係好貴呀!於是,小嘉突然諗到,可唔可以叫細妹(yarei)同佢男友(terry)幫手呢??


因為yareiTerry其實都係freelanceMUAphotographer,之前都有睇過下D,OK!所以小嘉問過yarei會唔會幫到手,我心裡的想法係,join T.I.去左日本影一日,然後stay behingjoin yareiterry,之後再繼續影多一兩日咁


係計下計下數,其實咁樣影,同一開始就由terry影唔會差好遠,但係Terry會俾返晒所有相,而且我地影得會free好多係再研究研究之下,我地決定直接由terry操刀,yarei化妝影我地既pre-wedding相喇!


沒有留言:

張貼留言