2010/5/26

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 5 I

話咁快,我們日本婚紗照拍攝之旅去到重頭戲和服!


小嘉係出發前一早就係網上面搵過唔同的店,看看那裡有得租和服,但看見多數都show妓藝的樣咁點知俾小嘉搵到染匠呢間舖,因為有個好似台灣的女仔同個老闆娘熟,所以有translate左部分的網頁做中文,於是,小嘉就係網上面booking!!佢地最早可以9點幾就開始換衫,但無諗過,我早成兩個月book,book唔到最早個位,要等到十點左右先得!


我地搭巴士去到清水道落車,睇住個地圖,行黎行去都搵唔到間舖,最後,有個好好的日本人帶我地去到間舖外面.入到舖,上一個客人仲著緊,所以我地都等左一陣到我地時,老闆娘用身體語言講俾我地知,原來上一個客人今日係訂婚,所以去佢地到租和服,而老闆娘知道我地影婚照,所以俾左一套紅色振抽俾我著喇!


著和服的確係一件辛苦的事,小嘉一著完都忍唔住講,如果打仗,著呢件衫實死行又唔行得快,裡面又塞左好多衫同布做到服貼的感覺我返到民宿發現,成個身生晒熱痱!!!


不過套衫真係好靚,沿途好多日本人就黎同我嘰哩呱啦後尾原來我著套衫係真係D新娘結婚時著,所以D日本人(尤其是婆婆們)個個都走黎恭喜我地!


   


用左成個鐘先著好套和服...終於可以出發喇!!!


 


             


呢幅上進成日都覺得好型好靚...一定要擺出黎!!


 


   


很喜歡這些自然的相...影了也不知道呢!


 


             


離開染匠...慢慢行去清水寺喇!!!


 


             


一路去清水寺的途中,都會見到唔同的風景...都可以影到好靚的相架!


 


    


行左長長的奪命斜路,小嘉終於黎到清水寺的門口喇!!!


 


            


好似武士同公主影相呀!!!!


 


            


看看和服的後面...是真的用一條長長的帶去綁起的...不是一個假的cushion扮架!!


 


            


呢幅相,令我諗起一D 旅遊poster呀!!


 


    


很色彩斑爛的布呀!!!


 


    


轉個身再影過!


            


清水寺內必到景點...大舞台喇!!!


 


            


在清水寺內的地主神社...入面好多人,不過無咩特別野睇咁囉!


 


            


這些相,真的好有五六十年代feel!!!


             


和服店的老闆借了兩把傘給我們...這把是lace哦!!


5 則留言:

  1. 嘩...好靚呀, 好靚呀....恨屎我了...唔得我要好好養好身子, 努力減肥, 然後要去影相呀......係咪仲有好多張嫁...我想睇呀.....
    [版主回覆05/27/2010 10:01:00]仲有少少啦!!我等陣整埋!!!!影和服相唔使減肥都得架...因為唔係點睇到身形架!!!

    回覆刪除
  2. 劉比蒂27/5/10 08:58

    錦上進青年都幾英架.......幅相.......
    [版主回覆05/27/2010 10:02:00]呵呵呵!!!不過佢會覺得自己真人都好英呢...哈哈哈!!!

    回覆刪除
  3. 而。。你咁FIT梗係唔明白啦。咁唔係淨係著和服影嫁嘛。。。係咪。仲有呀,你面仔咁尖,上鏡呀。而我。。個人又圓,身又圓,連面又係咁圓,而家仲雙下巴添呀。。嗚嗚嗚。。所以唔得。。都係減番十磅先好去影呀。
    [版主回覆05/27/2010 12:40:00]其實我又唔係真係好面尖架咋(我下巴都有少少肉架!)...不過影相就幾時都瘦好睇過圓既...但你減還減,要小心身體呀!!!
    你減完都去日本影呀???哈哈!!我上年影到個人驚晒...我諗無幾年時間都唔會再有心機去影呀!!!

    回覆刪除
  4. 留左5次都留唔到呀!!!再留唔到我唔留喇!!!
    你套和服好靚呀,超正!!!  不過估唔到要著成個鐘先著到!!
    你都好靚女呀!!!唔好成日讚上進啦,哈哈!
    [版主回覆05/28/2010 14:22:00]哈哈!!!比比,我就係成日都留唔到言...所以我呢家一打完個留言,就會先copy...咁就算打錯個密碼,都唔洗由頭打過啦!!!
    係呀!!套和服著到我傻...不過呢種叫振袖係要著耐D(呢種和服係for佢地結婚,畢業典禮,等等大日子著架!),如果著返平時個D,應該半個鍾左右就OK喇!!!!
    呵呵呵!!我地以斯帖個個都靚仔靚女啦!!!

    回覆刪除
  5. Moominamy25/6/10 23:13

    hihi... 著和服影相好靚... 好特別呀...好羨慕呀..
    [版主回覆06/26/2010 22:03:00]哈哈!!我都好鍾意呀!!!因為套和服係自己日本租,所以真係扎到好實,好辛苦,不過...好值得一試...你第日如果去日本旅行,都可以試下架!!!

    回覆刪除