2010/5/12

My Lovely Home の Day 43 (11 May 2010) ... 有點灰灰的...

鬱悶!!!噚日上進打返屋企,無工人開工喇>.<


於是上進打俾地盆經理D(即係B君公司的經理啦!!!),佢話我地個工程的圖仲有野要改,所以同A小姐傾多兩三日先得!


???!乜唔係之前傾好晒咩???小嘉問上進,咁呢家係邊一〝〞的工程未傾好上進話唔知咁又唔問=.=


上進係小嘉充滿凌厲的眼神下,終於硬係頭皮打俾A小姐,原來我地個工程原先係未畫好晒圖,但係B君因為見我地成日都問住,所以就開左工先,等我地有D野睇下咁!!A小姐仲講,其實B君呢家咁做,好似呢幾日無工程開,B君都一樣要俾人工T師傅搞到我地都有D唔好意思添!!其實我估B君今次起屋收平我地好多根本無咩錢賺,見佢用的材料再同個價錢比就知道因為其他附近起那些,價錢同我地唔係差太遠,但係我地用的玻璃同鋼筋都超多我估B君某程度係諗住幫A小姐同F君先收咁平,因為 平時B 君接F君的生意,都係個D幾千萬以上的我地呢個工程對佢黎講,真係細到唔細呀!我諗佢見F君同A小姐話拎我們家屋仔去比賽,所以無咩錢賺都接黎做啦!正常情況,我諗無可能係呢個價錢囉!


講返個情況,其實A小姐話快則今個星期尾,最遲下星期頭就會開返工,咁今次一開工,就真係直落到三層的外形都起好喇!接住就會做interior的裝修,A小姐話佢呢家每個星期有兩個半晝 都同B 君傾我地屋企,真係辛苦晒佢地免費幫我地設計,仲要咁勞心勞力,就係唔好意思喇!!B君已經俾左water pipesroutingA小姐睇,但係A小姐話唔係幾滿意,所以仲努力緊去amend,希望佢地個design可以順利咁接住個工程,可以唔使起完個外形又要等一段時間先可以裝修啦!!


不過,感恩A小姐話間屋仔一定可以係十月尾完成小嘉期望可以係十一月中之前入伙啦!!!


 


小嘉s reminder:


而家個工程又要停一停,所以要留要幾時復工,估計復工的二至第三天就會平水泥,所以到時要拎假要留意留意!


 


1 則留言:

  1. 唉..起屋, 攪裝修係唔會咁順利嫁...中間大把嘢要攪呀, 要勞氣呀....
    [版主回覆05/13/2010 15:16:00]係呀...我都俾自勞氣一下就算喇!!!仲有漫漫長路...日日咁谷法,間屋未住得我都傻左lu!

    回覆刪除