2010/5/24

婚禮第三章の我們的婚照…pre wedding photo-pre shot

去日本影相,大大話話都會用幾萬蚊(其實我影相係free,我地只係包機票食宿咁一家,無計嘛,哈哈哈!!!!),當然想一切盡善盡美!所以,係真係去日本影之前,terry就幫小嘉同上進先係母校度影一輯相作warm up!


因為始終叫做係度讀過下書,所以我地都去一D較少新人影相的地方(其實街外人,多數都係去main building),我地去左時光隧道,grad. House,中山公園,莊月明樓同佢個水泉,may house, etc.其實都係大路地方,不過未必會人人去咁啦!


到左黃昏,我地係莊月明食埋dinner,就飛的直踩中環影立法會,當時都有另一對新人影緊相,所以就係附近都影D!其實立法會的security會趕我地走,不過後尾佢地都係隻眼開隻眼閉所以都算順利之後係附近張影幾張就完成喇!!


睇返D,發現第一次影真係有D唔自然,同埋到夜晚個樣已經好殘,最唔慣係一路影一路好多人望住所以呢次係一個好經驗,之後去日本都有D心理準備咁啦!


下篇就去相大家望望啦!!!!


沒有留言:

張貼留言