2010/5/25

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 3 II

行行下!!原來另一面的奈良公園係完全另一個feel,首先有條小橋係條河上面,小嘉就同上進坐係條橋到影左幾幅相然後,好多人係度野餐呀!!但呢度個環境真係超舒服好想訓呀!!!!


呢邊好得意喎,呢度D櫻花可能同另一邊係唔同品種,所以D櫻花正在滿開又係另一番景象呢!


影到最後,我地臨走前去左一個唔知咩神社的建築物其實點解要搵呢間野呢原來上進有個同事早我地一星期黎影,佢個同事話呢間野裡面有一棵好出名的櫻花,我地睇旅遊書都有介紹,於是上進想影返幅俾佢同事睇去到嘩哈哈!!棵櫻花樹D花瓣都差不多落晒,上進影左幅趣怪情相就算點知一陣風吹黎,!好多花瓣係到飄飄下好靚呀!!!!


            


呢條橋影出黎好靚呀!!!!影時小嘉都唔敢著鞋怕跌左落河啦!!!


 


            


個環境,真係舒服到想訓呀!!!


 


   


同剛剛另一邊的奈良公園,完全唔同feel,呢邊好多櫻花樹呀!!!


 


            


影影下,有隻鹿走左去上進到,等我都想行埋佢影時,佢就走左喇!


 


   


呢幅係好難先可以影到的合照!


 


           


到處都有好多植物,我地爬黎爬去周圍影..


 


   


簡直係一個arcadia,真係好靚呀!!!


 


             


好似好有型咁係D樓梯到影相!


 


   


等左一陣,又有櫻花瓣飄過喇!!!好開心呀!!!


1 則留言:

  1. 原來我睇漏咗呢篇BLOG啊。。
    可能自己係好鐿情短的婚紗,所以我鐘意啊。。
    呢輯好靚啊。。。
    [版主回覆05/31/2010 21:34:00]係條裙係細妹佢借我... 奈良公園真係好靚呀!!!無論係未影相,都值得一去!

    回覆刪除