2010/5/19

婚禮第二章の我們的大舞台…話都無咁快訂左篇

之前小嘉講過,係我地揀既日子,大舞台已經有兩個pencil mark,但由於我地話可以立刻落訂,於是大舞台就致電俾那兩對新人.


結果如下:


新人A:知道要立刻落訂,所以最後決定取消pencil mark;


新人B:呢對新人,我真係覺得勁無奈,因為大舞台打電話俾佢時,男方剛巧到外地工作,個女仔做唔到決定,但如果佢地繼續hold就要立刻俾訂,於是唯有cancel pencil mark


所以, 2009年12月19晚的大舞台,我們給它狠狠的訂下來了,哇哈哈!!!


因上進同大舞台講過會立刻落訂,所以大舞台confirm 可以俾我地那天,上進放工就去那裡了.吊詭的是因為小嘉那時還未轉工,仍然係做死人的HAD度做,所以根本無時間可以一同去落訂,所以第一次俾訂金,上進和我萬能的妹妹去的.而更吊詭的是,上進係落訂呢日先真真正正睇過大舞台呢個場=.=


而呢次落訂,yarei成功用佢三吋不爛之舌拗到多一D優惠但係咩優惠都唔係好記得囉其中記得一樣係個蛋糕改成 十磅 咁啦其餘,唔記得lu!


到了第二次落訂,小嘉仍然被迫留個神秘感俾自己,一樣無時間去,於是今次係嘉媽同細妹們去,佢地返到黎都話大舞台好靚,最正係個新娘房超大,有自己獨立廁所(小嘉都係到大日子那天才見識呢個超正新娘房!)


原來係落訂的時候,並唔需要咁快決定揀邊個菜單,總之我地就係hold左呢個08年價錢menu幸好一早book,之後真係加左價,我只記得我們酒席連酒水同10% service charge後大約差不多七千多一圍之後好似加了兩次價平均每圍貴了差不多八百蚊感恩!!


沒有留言:

張貼留言