2010/5/10

My Lovely Home の Day 41 (09 May 2010) ... 看看最update工程!

返黎喇!一朝早就出發去浸會園參加母親節崇拜,完左後,嘉爸係元朗載小嘉返去上進家,一來要拎消炎藥俾珍妮,二來順便看看最新的進度


好好呀!嘉爸都順道去望望個進度,嘉爸去到,都同上進講,個地基好靚,我地仲一齊爬左入個地基裡面,好開心呀!!可以係呢個地下結構消失(即係倒水泥前)可以同佢有合照!!


嘉爸都話個地基好靚,係地面可能水泥收縮時有少少好似貓毛的裂紋,但問題不大嘉爸仲話我地個地基俾P弟好一點點這可能我們是第二間起,所以師傅們做時有修正..不過之後的發展都會同步進行,所以唔會有話邊間比邊間好啦!!


黎緊開始倒D柱的水黎,超期待呀!!!本身星期一倒的,不過這幾天天氣唔好,唔知會有咩影呢??


 


小嘉s reminder:


要看看那天倒地下地面的水泥,小嘉要拎半天假回去看看


 


          


朝早去了浸會園...各各他山上的十字架!


 


   


先看看整個layout,大約都出來了!


 


   


門口的位置!


 


         


由站在門口向屋內向的位置!


 


         


在門口的左手邊,就是上二樓的梯梯喇!!!


 


         


這樣看過去..樓梯好像很多柱...但最左手這支是要out的!


 


   


由sittign room看去open kitchen!!!


 


   


由客廳望向前園哦!!!


 


   


這個是地下的客房!


 


   


最左手邊樓梯底有個bathroom,然後正中間是偏廳!


 


   


這個角度看柱...幾恐怖=.='


 


         


樓梯右手邊的柱!


 


    


見到地上寫上陣的size!


 


        


做好了陣的木板...倒水泥落去就得喇!!!


3 則留言:

  1. 係呢, 我想問, 咁樣起一起間屋, 要起幾耐嫁???
    咁你幾時可以搬到入去啊....我係你, 會好心急啊....嘻
    [版主回覆05/11/2010 10:28:00]係呀!!!我同老公都心急架...我地一來想快D有新屋住,二來呢家租屋都要交租,所以快D有得住,就可以快D慳返租屋的錢囉!!
    其實如果起普通的村屋,大約起個外形要一個多月(當然要睇中間多唔多落雨天,如果多,就要耐D!),好似我地屋企個間,地基造左十日左右(唔計工人放假!),然後七日內應該可以起好一層...所以一個多月可以起好外形...
    咁之後裝修,普通村屋快的兩三個月都可以搞好,不過我地屋企比較複雜D,所以承建商預計五個月做裝修...所以,快的話都要十一月左右先可以入去住啦!!!!

    回覆刪除
  2. 好大工程呀!!!仲有地下客廳呀!!!咁咪變咗有4層lor...
    [版主回覆05/14/2010 12:19:00]唔係唔係...我表達得唔好添!!!
    其實我想講,我係相入面企緊的地方,都係將來地面的下面黎,下星期呢D地方會倒晒水泥喇,倒左水泥後,就以後都唔會再去到咁囉!!!

    回覆刪除
  3. 好心急想睇吓呀!!!
    [版主回覆05/16/2010 14:17:00]呢個星期又唔同左喇!!!
    我聽日就update下個blog!!

    回覆刪除