2010/5/6

My Lovely Home の Day 37 (05 May 2010)

原來咁快就乾喇!!!


噚晚上進打電話返屋企,宇媽講返完來噚日朝早六點幾,就有墨斗王師傅黎到,不過,個師傅話有D野未做好,所以咩都做唔到就要走人喇!!!


 


之後,到圍木板的師傅黎喇!但佢又係做做下,話有D野未做,不過佢都有繼續圍不過就得 一兩 個人做野咁啦!!!,


 


嘉爸出動!


之前因為嘉爸要返工,所以無時間去睇個地盆情況,噚晚佢打黎俾小嘉,話今日放工佢會走去望望.於是小嘉立刻同佢講,千祈千祈千祈唔好亂講野,嘉爸即刻誤會左佢答我話就算見到有D野不滿,佢都唔會同D師傅講,因為驚得罪D師傅.


 


小嘉就同嘉爸講,唔係師傅呀!係宇爸媽呀!我叫嘉爸係未都話個地基無咩問題,千祈唔好同佢地兩個亂講野,如果唔係我同上進會死梗喇!!


 


不過


小嘉都同嘉爸講,宇爸媽不滿D水泥落得耐,師傅人手又唔夠嘉爸都即刻講,D係觀點角度問題,佢話可能宇爸佢舊有觀念就係要快,但係有時快未必好.


 


嘉爸都講返,話之前T師傅話會用D無咁快乾的水泥黎做個地基先,嘉爸都話,有時唔係一下子全部水泥倒晒落個地基到就代表好,佢仲用埋例子添!佢話,好似要倒D水入個水樽到,如果一次過全部水都倒入去,D水未會流走,入到個樽就好少.相反,要慢慢咁倒,D水先可以入晒佢.


 


嘉爸話,呢家D水泥咁一層一層倒入好,可能仲好添始終,我地間屋同其他村屋係有D唔同,如果只係用舊的方法角度去睇,咁可能就會出錯,所以嘉爸話,呢家都無問題,而且之前睇P弟間屋都好OK,個地基都好靚


 


其實


其實宇爸媽始終一開始就不太相信今次工程的師傅,所以黎緊,我都相信佢地好難接受每一個工程的做法(即係小嘉有晒心理準備,每做一樣野,佢地就會燥一次),不過一切都有天父帶領而且其實宇爸媽每次話一話,上進就會打個電話俾B君問一問,咁小嘉就可以更加清楚工程每一個步驟喇!!咁都好好呀!!!!!


 


期待明天


聽日就係星期五喇!!可以返去睇下個進度,超開心啦!!!


沒有留言:

張貼留言