2010/5/6

Grace on Knitting の 小披肩套裝...差不多完成篇!

兩件披肩


呢兩套披肩,我就滿意好多喇!!!因為夠冷,基本Size都同圖一樣,所以照住咁織就OK!!!小嘉一共織左兩套,一來團契兩個好姊妹都差不多時間生BB,二來因為要間色,還掂要訂多,所以一次訂兩件,變左兩隻色的冷都可以買整數,方便好多


 


不過都係


不過織完後,發現都每隻色都用整一舊咁多都唔知有咩用好,同埋,又係小嘉劣根性的出現成件披肩,明明勾好晒,硬係條綁繩死都唔肯勾埋去不過,小嘉決定今日lunch time會整埋佢加油呀!!!


 


    


呢個啡色為主的...是for boy啦!!!


 


    


披肩都幾靚啦!不過...仲未勾綁繩=.=


 


    


鞋仔...希望到時o岩著啦!!!


 


           


男裝披肩...全套大特寫!


 


    


女裝白色為主...其實條綁繩係有花花架!!男仔就係水滴!


 


    


白色的披肩...隱約見到帽仔綁繩的花仔喇!!!


 


    


白色鞋仔...


 


           


白色全套...都好靚呀!!!


 


情侶裝


小嘉姐姐預備左情侶裝俾BB喇!!!我諗第日見你地著住,會超搞笑囉!!!


1 則留言:

  1. 嘩...好可愛呀....你好叻呀, 呢方面我又係唔得的...織嘢..未攪我...哈哈..
    [版主回覆05/19/2011 14:32:00]其實織野好易架!!!識D基本針法就得....第日你有興趣而又有圖(我要有圖要識 ),我可以教你啦!!!

    回覆刪除