2010/5/25

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 3 I

進入第三日,我們一行四人早早的起身,裝扮好一切後,就向奈良公園出發喇!!!


我地去到京都的JR,去到奈良落車,跟住就搭巴士去奈良公園喇!落車的時候,可能還早的關係(其實都九點幾十點啦!),公園無咩人,超正,可以自由自在的影相奈良公園真係好靚呀!好有郊野公園feel見到樹上的櫻花已經變成凋謝,但風一吹,好多好多枯乾的花瓣飄落,好有氣氛呀!!!


不過一路影一路要步步為營,因為超多鹿便便係地下,我地有D坐係度影的相,都鋪好野先坐係度影!!!


其實奈良公園好大好大我們影完一個比較郊野feel D的地方後,就開始去第二個方向進發


係途中,我地會經過有名的春日大社上網D資料話呢度都係一個賞櫻的好地點,於是我地係春日大社表參道沿途影相,係一D石燈籠走黎走去D相的feelingcool同好特別但係影影下有個類似主持的人物出黎,話唔可以係春日大社度影相感恩,小嘉都唔係好想入去影,於是我地就離開我地繼續向另一面奈良公園出發!


            


因為小嘉每次去到現場都要補妝同帶頭飾,所以上進的單人照比小嘉多好多...佢成日都影呢D好似好型既相...開心C佢啦!!!


 


            


好鍾意呢D好型的相...第日好唔好晒幾幅大相放係屋企呢??


 


   


影呢時,其實有超多花瓣落下,不過...小嘉天生瞳孔俾人大,所以對光好敏感,我對眼好辛苦先開到咁大咋...


 


   


因為無乜人,所以都影得輕鬆D囉!!!


 


   


好靚的花海...如果香港都有咁靚既景點就好喇!!


 


           


好鍾意呢D咁有活力的相...不過其實呢度係幾斜架,所以都要小心咁著返對波鞋先跳囉!


 


           


因為D櫻花開始謝喇!所以D花的形態同顏色都同之前個日既唔同...


 


    


睇棵樹就知呢邊個公園D櫻花都凋謝了!


 


             


上進成個樣都好似去探險咁!


 


    


呢度個感覺好似好陰暗...但係又出黎個效果好得意,唔覺得恐怖喎!!所以都好喜歡呢幅相!!!


1 則留言:

  1. 我鐘意呀...我比較鐘情活力的相嫁....靚呀
     
     

    [版主回覆05/27/2010 10:05:00]我都係呀!!!所以成日都跳,呢D咁有活力既相係呢家先影得...第日老左再影時,就係D全家幅,坐定定...所以襯後生影多幾幅呢類啦!!!!

    回覆刪除