2010/5/27

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 5 II

由於件和服實在扎得太實,小嘉全程都無晒胃口,捱左成日,到左黃昏三四點,因為飲左D抹茶,落唔到個胃度,D嘔返出黎=.=


我地原先還衫時間係6點鐘,所以我地成日都主要係清水寺附近影,好在係著和服,如果唔係,我諗清水寺入面唔會俾我地影相,而且由於去個日係星期日,超多遊客,我有一部分時間俾返而變成佈景版,D遊客捉住影相啞晒.(最恐怖係俾一團內地團同一團歐洲團的人圍住起碼停左幾個字係度做佈景版)


6點左右,我們回到染匠打算還衫,點知老闆娘拎左一件外套出黎俾上進,原來因為早上太熱,唔適合著件外套,所以老闆娘待黃昏時,拎出黎俾上進著,仲叫我地七點先返黎都OK...於是,呢日係我地咁多日裡面影得最長時間同最多相的一日!


還完衫,老闆娘帶左我地去一間懷石料理店食晚餐不過講真我覺得唔係太好味啦!


    


又一幅上進好似好型咁既相!


 


   


我地係清水寺周圍行,點知行左去一個無咩人的地方,發現呢度,係度影左幾幅相..點知...突然有宅急便到...後面對門無啦啦打開...原來入面係廟黎架...個刻感覺好怪!


 


            


呢度好靚架...D櫻花瓣跌晒落個湖到...不過影呢幅相時,有成三十幾個歐洲人影埋我地...所以見到我地個樣幾尷尬=.=


 


    


好鍾意呢幅...其他人都好似好趕時間咁,我地就企定定係度...


 


    


行過人地舖頭,靜靜雞係門口影!!!


 


             


哈哈!!睇下我左手邊個女仔...好恐怖架!!!!


 


             


呢個頭飾..係和服店到俾埋我地用架!!!


 


   


影呢幅時好好笑...我地都唔知仲乜架...總知就係叫我地行行下,咁就影左....好好好鍾意呢幅...成個感覺好正呀!!!


 


   


呢幅的出現...係因為見到有張一樣的poster...於是就扮人地影喇!!!


 


   


好colorful...其實佢好似一個車仔檔放滿呢D公仔..


 


            


其實我地周圍行,見到有D民居幾特別就會停低影返幾張...呢間屋好有懷舊feel架!!!


 


   


呢度個感覺好特別...好有戰後重遇的感覺=.=


 


   


影到個人傻傻下時,做返D得意動作cheer up返先!!!


 


            


搞鬼的向左走向右走...


 


   


影呢幅時有少少危險架!!因為我地企正馬路中心(雖然無咩車)...


 


 


            


呢幅相係好搞笑...當我地還衫俾老闆娘時,佢地無啦啦抬個道具佈景出黎,於是就影左呢幅咁有日本風的相喇!!!


2 則留言:

  1.  
    好鐘意呢幅,因為個景好靚,同埋我都鐘意你的POST啊。。好SWEET啊。

    回覆刪除
  2. littlekawai31/5/10 21:41

    呢個真係要讚讚攝影師....我地睇返先知咁靚架!! 影個時,佢叫我地拖住行,然後行到某個位就兩個對望...我地都唔知仲乜...影出黎就變到咁靚....好勁呀!!!

    回覆刪除