2010/5/28

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 6

去到最後一日影相之旅喇!!!!我地呢日搭返JR去大阪,因為拍攝的最後一日景點係大阪城其實影左咁多日已經好累,所以呢日都唔係影左好耐咋!


首先,我地去左間hotel check in,然後就坐JR去大阪城公園呢日我著返套婚紗,帶埋頭紗影,當然又係一路影一路好多人望啦!!!


講真,大阪城隨左個城之外,唔太多特別地方影,係途中經過一個類似櫻花林的地方叫特別D可能之前係京都太多超靚的景點,所以要求高左啦!!!


不過,最後小嘉都揀左係大阪城外影的一幅相做油畫超大幅,呢家每晚訓前實望到佢


而日本拍攝之旅亦係度告一段落,當然我地有留多一個全日周圍玩,當係慰勞自己,yarei, terry同上進啦!!! 


   


係小嘉妝扮緊時,上進又影左好多幅單人照...呢個森林D樹好得意...


 


          


其實呢度有少少似樹林架!


 


   


離開京都時...個邊D花都開始凋謝..但大阪呢邊都仲好靚!


 


           


貌似桃花林的櫻花林...幅相又好似俾我搞到怪怪地咁=.=


 


   


呢幅好鍾意呀!!!


 


  


整古做怪二人組!


 


               


又係上進好似好型的相...不過,幅相俾我resize到D quality差左好多...好黑呀!


 


            


影緊呢幾幅相時...好多人睇住...不過呢幾日都係咁,所以都慣左喇!


 


            


見下正常顏色下的大阪城先!


 


   


小嘉好鍾意呢幅...個顏色同個景好正...個頭紗又俾風吹到飄飄下咁...正!


 


            


大阪城下最完滿結束辛苦旅程喇!!!


1 則留言:

  1. 呀上進先生好多張都好型仔喎
    [版主回覆05/31/2010 21:35:00]佢見你咁讚佢...實開心C啦!!!

    回覆刪除