2010/5/26

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 4

去到第四日,我們的目的地就係嵐山同鐵路遺跡喇!!首先一早我地係京都JR搭山陰線,去到嵯峨站落車,因為呢日係周末,所以都有好多人呀!


不過,原來行去嵐山都要好一段時間,終於我們去到傳說中的竹林!!小嘉其中一個原因想黎嵐山就係呢個竹林,真係好有竹林深處人家的感覺哦!!!


今次嵐山就真係郊野公園喇!但我諗如果我地早一星期黎,個景會差好遠,因為大D樹已經好少櫻花喇,係一D介紹書見到滿山遍野都係粉紅色的櫻花,不過都影到好幾幅好滿意的靚相不過呢日真係可以用人山人海黎形容人頭多到爆!


去完嵐山,見到仲有時間,於是再搭車到鐵路遺跡到影相喇!呢度都一樣超多人,所以比較難影,不過遇到好搞笑的情況終於解開點解日日都咁多日本人拎住部相機/手機影我有個日本婆婆忍唔住,就黎問我地係未 Big Star,呵呵原來佢地一直以為有香港明星黎拍野呀!!!


小嘉就咁樣做左一日明星喇!!


            


yeah!!!係網上見到的竹林,真係出現眼前哦!!!


            


呢幅,我覺得兩個都好型呀!


            


真係好竹呀!!!


             


其實實幾鍾意後面約隱約現的鐘...但唔明點解係郊野公園會有一個時鐘係度囉??!


             


呢個頭飾...都係我整架!!!!!


             


其實我一D都唔重...上進個樣可以再輕鬆D就好喇!


   


係嵐山都仲有D地方有櫻花...但個度的佈局有D似武俠小說D桃花林咁,呢度一棵個度一棵咁!


            


我地行左成日山,無野食,行到山腳終於見到有間小食店,佢都幾有傳統風味架!!!每人一次波子汽水解解渴先!


            


好靚好靚的一個地方...如果早一星期到,我地就會見到滿山的櫻花喇!!


   


呢個係一條水管...入到去諗起多啦A夢同大雄成日去個公園呀!!!


            


上進就至鍾意呢D好似好有型的相...


   


影呢幅相...發現...原來上進唔識得咩叫彎腰...搞到我拗極都拗唔到個身係佢度>.<


   


一幅好有感覺的相!


3 則留言:

  1. 平時我唔多like灰色, 但係你呢條裙好好睇, 個花好好, 同埋個cutting好靚啊. 仲有呢輯張張都好好呀...
    [版主回覆05/27/2010 10:09:00]哈哈哈!!!呢件衫其實有少少改裝過...本身佢係low cut架...不過太鬆,我媽咪唔知係邊度搵到絲帶,所以先有條帶掛係個膊度...
    其實呢條裙我係廣州買架...佢D quality OK啦!!佢只係人民幣$680蚊,因為之後唔想浪費佢,所以結婚個晚的晚宴,佢成為我細妹的伴娘裙喇!!哈哈哈!!!

    回覆刪除
  2. 嘩。。。伯友好叻呀,又會比伯友搵到一條咁襯的絲帶的。你唔講,我都唔知有加工改裝過呀。
    我以為你啲衫全部都係你影相到包埋的。你的攝影公司唔包,定係話你可以自己帶幾件去換啊???
    係廣洲買,好抵喎。仲要比埋妹妹著,仲加抵添。
    [版主回覆05/27/2010 12:35:00]我無跟攝影公司架...
    其實我細妹同佢男友都係freelance化妝同影相(不過係part time),其實細妹都有D衫(好似短裙個件就係佢架),所以未自己係廣州買左三件囉...所以呢輯相,佢地義務同我地去日本影,無收錢架!!!

    回覆刪除
  3. 咁佢哋當練習兼旅行啫...倆姊妹無計了..
    嘩...咁仲好, 如果真係搵攝影公司, 去日本影要好貴嫁.
    你就好啦..

    回覆刪除