2010/5/19

婚禮第二章の我們的大舞台…wedding planner篇I

呢一part真係額外的驚喜!!!


其實我地一直都無話要請咩wedding planner,因為細妹之前D朋友結婚,佢都會幫忙做統籌,所以佢一早俾左好多information我用,直至係某一日突然收到大舞台電話(其實準確D黎講,應該係德藝會個邊打來的!!),有位叫shadow的小姐打俾我地,話係我地婚禮那天大舞台的wedding planner,小嘉一直以為凡係大舞台擺酒都有,後來先知原來係083月前訂德藝會的酒席,都會免費送呢個wedding planner的服務.


我地總共約見左兩次面,首先第一次係大舞台,那天都一樣有人擺酒哦!我們到了類似平台那裡傾,順道交第唔知幾次的訂.Shadow真係好好,佢會幫我解決超多問題,好似整個rundown,兄弟姊妹的工作,march in的方式,最最最得我心係,因為小嘉行禮時間係下午四點,所以到達大舞台都差不多六點,之前小嘉一直都煩惱要安排 一兩 位兄弟留守係大舞台,睇住佈置公司的工作,但係shadow幫我解決呢個問題,佢仲幫我地直接聯絡佈置公司,睇埋個佈置OK先收貨.


亦因為我地要遲D先到大舞台,所以shadow都主動話會幫忙招呼早到的親友實在太好喇!!


除此之外


沒有留言:

張貼留言