2010/5/24

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot initial

原先小嘉只想輕輕帶過影婚照之旅是是但但睇下D相就得囉!!點知,因為yareiterry黎緊同一間公司合作,推出去日本影相的package,咁係咁撩起小嘉條引,要詳詳細細咁寫返每日的行程真正的有自唔在


由於係自由行的關係,所以咩都要帶過去,浩浩盪盪咁每人拎一大個行李向日本京都進發喇!!!


Yeah!!第一日係點呢???不過...係講第一日的事之前一定要講講小嘉感恩的見證.


其實係出發前一個月,小嘉日日不停上日本唔同的網站,看看那邊櫻花的開花情況,點知!!!佢地呢年的櫻花又比往了早幾日!!佢地估計三月尾,京都就開始開,剛剛我地去那天是滿開後的一個星期,去到都唔知D花會唔會落晒喇!


小嘉當然有D擔心啦!但我地無野可以做到,天天看到其他地方一路一路由南向北咁櫻花滿開,於是小嘉都向天父祈禱,小嘉不是要求天父讓櫻花都留在我們去到才開,而係同天父講,無論你安排什麼樣的環境俾我,我都會好感恩,好喜樂,因為在天父裡凡事滿足,凡事都有其美意


沒想到,真的到出發前的一個星期,京都大阪那邊無啦啦急凍,所以所有櫻花都停止生長於是.我地去到京都時,D櫻花都係剛剛滿開,超靚呀!!!!!!!!!真係好感恩,因為天父賜給我們的比我們想像還多..thx god


沒有留言:

張貼留言