2010/5/24

婚禮第三章の我們的婚照…pre wedding photo-pre shot@HKU

其實小嘉都有好幾年無返過去,學校變化都幾大,不過都仲識路點行=.=


先說明一下,由於D相俾我加工過,所以無原先的咁靚咁清楚哦!!!


 


           


呢幅點解會係度影,因為以前舅父係SKY Lee住,所以見到呢度就諗起佢畢業時的情況囉!!!


 


   


時光隧道...陰深的感覺被踢走,換來感覺溫暖哦!!


 


            


小嘉都幾鍾意呢D表情趣怪的相...


 


    


雖然見唔到個樣,但真係超有feel...不過珍妮就唔好呢類喇!佢個D 50後,要正面大大個樣show出黎先歡喜!


 


            


好靚的may house,呢幅相做過我電話的wallpaper好一段時間!


 


   


yarei就係咁幫我轉妝/補妝...我心諗,我好在一世人都唔係影好多,實在太辛苦,所以佢可以對呢方面有興趣,我實在俾萬二分佩服!


 


            


呢幅都係其中一幅好鍾意...好有古典feel呀!!!


 


            


呢幅我都好鍾意呀!!!


 


   


因為立法會有人影緊相,我地就企係平時車來車往的馬路上,影左呢幅好似好有feel的相喇!!現場大量提供菲律賓姐姐做觀眾.


 


   


係IFC前,有D似明信片,不過見到少嘉個樣有D累咁>.<


 


           


上進成日都好似model上身咁...影得自然過我好多囉!


 


   


立法會外面,原來都可以影到咁特別!


 


            


呢度真係無諗過會幾靚,間舖的頭光同我地D衫都好襯呀!!


 


拍攝後總結


之前個日真係要夠訓,小嘉就係因為唔夠訓,朝早個D都仲好OK,但一到夜晚,隻眼就見到好累,同埋真係要狂敷mask!我塊面不停俾細妹妹話乾.


另外,真係唔影呢輯相,都唔知原來自己平時的表情都幾誇張,搞到有D相影出黎唔係瞪大對眼,就係笑到傻左...所以之後就要好好管束自己囉!


要適應周遭人的八掛眼光都係一大挑戰,不過去完日本後,先知香港呢D叫小兒科搞笑!


沒有留言:

張貼留言