2010/5/3

差D嚇死之旅...part III

D起身!!


朝早八點九就同珍妮去到賽馬會登記,個時診所都未開,去到都有十幾個人係到排緊隊喇!!!開始登記完,小嘉拎到12號籌,小嘉去到嬸嬸到報到,講話約了hoi ling,於是就坐係一邊等喇!!!


 


我都入埋去!


到珍妮時,我都入埋去睇佢洗傷口,因為正常情況我係唔入得去,但係今次當然係特別情況啦!!!


 


hoi ling見到珍妮個傷口,佢都話好似家暴黎於是開始慢慢洗個傷口喇!我都係第一次見到D傷口的真身,都真係幾嚴重,不過感恩都係皮外傷,唔係好深,所以將來都唔會話有好勁的疤痕(當然...疤痕實有,不過應該唔嚴重咁啦!).


 


我見到都痛=.=


由於之前一晚勁傷口勁出水,所以有D乾左的物體係個傷口到,hoi ling話一定要清走呢D,如果唔係,會阻住個傷口的復原!我見到珍妮個樣就覺得痛喇!!!終於洗完傷口今次用一D吸水力強的敷料,待個傷口再好返D,先再用個隻好D的敷料...而下一次的洗傷口,會係星期二呢!希望珍妮快D好返啦!!


 


後來


噚日要去婚禮同飲,當我坐緊車出發時,收到hoi lingSMS,原來之前珍妮做完隻手的手術,俾珍妮讚的姑娘就係hoi ling!!!天父的安排真係好奇妙呀!!!!


沒有留言:

張貼留言