2010/5/25

婚禮第三章の我們的婚照@Kyoto shot Day 2

第二日,我地主要係返京都中心地帶,首先我地到白川河不過係就係見到有條河,但係點解唔似白川河不過都幾靚,所以都影左幾幅相..櫻花唔算多啦!!


 


點知,行返出去先知原來行錯方向,我地終於搵返白川河喇!呢度D櫻花真係超多!,滿地都係花瓣,所以係呢度一路行一路影都影左好多相.


 


之後我地轉戰去円山公園,呢度有好多好多遊客,我地一路影就一路好多日本的市民拎住佢地既手機影埋一份,睇佢地既表情,我相信至少係京都,好少有新人會咁樣影結婚相,佢地應該都係坐定定係D studio裡面,影好正式的相喇!於是,係円山公園,做左一陣明星喇!


 


繼續行去到八阪神社,呢度掛滿燈籠好靚呀!不過其他地方唔大,所以影左一陣就走lu!!!


 


第一日的尾站哲學之道好在有去呢度,靚到真係嘩嘩嘩聲呀!!!超級勁多櫻花呀!好靚好靚好靚不過都一樣超多人,但係咁靚的環境,小嘉都唔理咁多,喪影超正呀!!!


          


           


我們去的第一日,超級陽光普照...其實太晒影相會有難度,不過都好靚呀!!!


 


           


其實我估計呢度係人地家的門前囉...不過佢地家家戶戶都種左好靚的櫻花呀!!!


 


   


一路行,一路有D行人望住...不過白川河呢度算係少人囉!


 


            


跳左好幾次先影到...好在件衫無甩啦!!!


 


             


間唔使見到唔同感覺的地方,terry就會影出唔同氣氛的相...呢幅OK型呀!


 


   


D櫻花真係開滿...最鍾意有風吹過,D櫻花瓣慢慢飄落時...超靚呀!!!


 


   


又係一D搞搞震的相:P


 


           


呢度要多謝一間賞的小食店的人哦...因為佢唔收錢俾我地入去影相,好喜歡d燈籠,真係好靚呀!!!


 


   


円山花園裡面其中一個湖邊空地,其實當時超多人圍住睇我地影相,有D人仲拎埋手機出黎影添...所以...將佢地當成空氣啦!


 


            


八阪神社...呢個位好靚,好有特色!


 


    


白川河果然名不虛傳,真係路邊種滿櫻花,感謝天父賜我如斯漂亮的風景.


 


    


好喜歡呢幅相的feeling...望清楚D,有個日本人係度偷睇架!


 


            


D櫻花真係勁爆呀!!!超靚...不得不提...個頭飾係小嘉自己買材料做架!!!


 


            


好鍾意呢D自然流露的表情...個時我地兩個係度不停踢下踢下雙腳...好好玩!


 


            


就係咁樣加返D顏色,就可以做到紅葉的效果,但係櫻花就唔能夠用D樹葉變成花的樣式喇!


 


    


行到哲學之道的尾聲時,見到呢個building好得意,就影左呢幅幾得意的相喇!!!


3 則留言:

  1. 好鐘意呢張呀....因為呢張你個樣及post好甜, 好靚啊...

    [版主回覆05/27/2010 10:03:00]其實呢日D相係無咁自然架...因為第一日影,反而之後好D!!!
    不過呢度真係好靚架!就算唔係影結婚相,黎睇風景都好正架!!

    回覆刪除
  2. 越睇越攪到我好掛住日本啊。。。
    [版主回覆05/27/2010 12:31:00]咁就去啦!!!
    不過日本,我都係比較鍾意去睇風景多D...我唔係太鍾意Shopping,所以東京我去過一次後就無咩興趣...但係北海道就試過十二月去,第二時唔同季節都要再去睇睇先得!!

    回覆刪除
  3. 咁橋的. 我都係十二月去過冬天的北海道, 好浪漫. 同埋我都係呀, 唔鐘意shopping嫁, 又係只係鐘意睇景啊...東京...唔鐘意.
    自同道合啊...
    所以之後去咗九州, 沖繩呢啲香吓地方, 超正呀. 仲有名古屋個邊都幾好.

    回覆刪除